Ford potvrdil, že se na mezinárodní rovině bude věnovat pouze projektu v MS. Vývoj Fiesty S2000 je čistě záležitostí M-Sportu.
Ford vyvrátil zprávy, že by se měl příští rok “modrý ovál“ objevit v Intercontinental Rally Challenge. Spekulace totiž hovořily o tom, že IRC využije pro vývoj Fiesty S2000. Gerard Quinn, evropský šéf Fordu pro motorsport, teď všechny zvěsti rázně utnul.Ford bude všechny síly koncentrovat jenom na WRC, říká. „WRC nabízí mnohem větší světovou známost než IRC. Světový šampionát je - už podle názvu světovým šampionátem - a my jsme s ním byli vždy spojeni. IRC není cesta, kterou bychom se chtěli vydat. Zavázali jsme se účastí ve WRC na další dva roky, a tak zde také budeme jezdit. Nechceme přestoupit do IRC.“Nová Fiesta S2000 se i tak na startu IRC objeví. Partner Fordu, M-Sport, s ní má v IRC určité plány a má k tomu i “požehnání od Fordu“. „Technického i finančního vývoje S2000 jsme se účastnili, ale je to nezávislý projekt M-Sportu,“ zakončil Quinn.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.