Po prvním úspěšném roce s Fabii S2000 má Škoda v plánu účastnit se více podniků v IRC než letos.
Po velmi podařeném opětovném vstupu Škody na mezinárodní scénu rally si tento český tým jistě plánuje účast na Rallye Monte Carlo, kde stejně jako letos začne šampionát IRC, a jistě by rád slavil již na začátku úspěchy. Letos jsme však mohli Škodu vidět pouze na vybraných podnicích tohoto šampionátu, příští rok by už jich mohlo ale být více.„Naší prioritou pro příští rok je opět IRC,“ potvrzuje Michal Hrabánek, šéf týmu. „Chtěli bychom se opět účastnit nějakých vybraných podniků, ale těch bude určitě více, než letos. Už teď můžu s jistotou tvrdit, že budeme startovat na lednové Rallye Monte Carlo. Díky přenosům Eurosportu by se to mohlo stát jakýmsi milníkem ve světovém motorsportu.“Díky Janu Kopeckému a Juho Hänninenovi slavila letos Škoda svoje první výhry v šampionátu IRC. Dařilo se i v mistrovství světa. Tam Škoda získala celkem tři vítězství v P-WRC a jedno v rámci skupiny N. K tomu je třeba také připočítat mnoho úspěchů v různých národních šampionátech.„Všechny tyto úspěchy výrazně napomohli k propagaci značky Škoda,“ dodal Hrabánek.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?