Druhá etapa rally du Valais, byla ve znamení suverénního představení Grégoire Hotze a také oslav druhého v pořadí Giandomenica Bassa.
Basso, jakožto vítěz druhé etapy v hodnocení evropského šampionátu získal tři bonusové body, které mu stačili k zisku titulu mistra Evropy. Suverén dosavadního průběhu soutěže, Grégoire Hotz do evropského pořadí neboduje a jede si tak vstříc vítězství v domácí soutěži. Největší konkurent Bassa, Michal Solowow, sice poskočil v průběhu dnešní etapy na třetí místo, které mu však na titul nestačí a polský „multimilionář“ se bude muset spokojit s evropským stříbrem.
Dnešní etapa byla také poznamenána několika nehodami jezdců pohybujících se v popředí celkového pořadí, které se naštěstí obešly bez vážnějších zranění, ale zárověň rozhodly o titulu švýcarského mistra, kterým se stal Florian Gonon (Subaru Impreza Sti).
V zítřejší etapě může Basso jet bez "zábran" a může se pokusit smazat náskok vedoucího Grégoire Hotze.Výsledky po RZ 10:1. Gregoire Hotz – Pietro Ravasi Peugeot 207 S20002. Giandomenico Basso – Mittia Dotta Fiat Grande Punto S2000 + 54,13. Michal Solowow – Maciej Baran Peugeot 207 S2000 + 3:08,14. Florian Gonon – Sandra Arlettaz + Subaru Impreza Sti + 3:57,75. Bryan Bouffier – Nicolas Gilsoul Citroen C2 R2 + 5:25,36. Alessandro Betega – Simone Scattolin Renault Clio R3 + 6:17,07. Thierry Neuville – Nicolas Klinger Citroen C2 R2 + 8:43,28. De Winkel Jan - Van Hoek Radboud Renault Clio R3 +9:05,39. J. P. Radoux – J. N. Gregoire Mitsubishi Lancer Evo IX + 9:15,710. Galli Antonio - Vozzo Marco Citroen C2 R2 Max + 10:15,8
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?