Druhá etapa rally du Valais, byla ve znamení suverénního představení Grégoire Hotze a také oslav druhého v pořadí Giandomenica Bassa.
Basso, jakožto vítěz druhé etapy v hodnocení evropského šampionátu získal tři bonusové body, které mu stačili k zisku titulu mistra Evropy. Suverén dosavadního průběhu soutěže, Grégoire Hotz do evropského pořadí neboduje a jede si tak vstříc vítězství v domácí soutěži. Největší konkurent Bassa, Michal Solowow, sice poskočil v průběhu dnešní etapy na třetí místo, které mu však na titul nestačí a polský „multimilionář“ se bude muset spokojit s evropským stříbrem.
Dnešní etapa byla také poznamenána několika nehodami jezdců pohybujících se v popředí celkového pořadí, které se naštěstí obešly bez vážnějších zranění, ale zárověň rozhodly o titulu švýcarského mistra, kterým se stal Florian Gonon (Subaru Impreza Sti).
V zítřejší etapě může Basso jet bez "zábran" a může se pokusit smazat náskok vedoucího Grégoire Hotze.Výsledky po RZ 10:1. Gregoire Hotz – Pietro Ravasi Peugeot 207 S20002. Giandomenico Basso – Mittia Dotta Fiat Grande Punto S2000 + 54,13. Michal Solowow – Maciej Baran Peugeot 207 S2000 + 3:08,14. Florian Gonon – Sandra Arlettaz + Subaru Impreza Sti + 3:57,75. Bryan Bouffier – Nicolas Gilsoul Citroen C2 R2 + 5:25,36. Alessandro Betega – Simone Scattolin Renault Clio R3 + 6:17,07. Thierry Neuville – Nicolas Klinger Citroen C2 R2 + 8:43,28. De Winkel Jan - Van Hoek Radboud Renault Clio R3 +9:05,39. J. P. Radoux – J. N. Gregoire Mitsubishi Lancer Evo IX + 9:15,710. Galli Antonio - Vozzo Marco Citroen C2 R2 Max + 10:15,8
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?