Druhá etapa rally du Valais, byla ve znamení suverénního představení Grégoire Hotze a také oslav druhého v pořadí Giandomenica Bassa.
Basso, jakožto vítěz druhé etapy v hodnocení evropského šampionátu získal tři bonusové body, které mu stačili k zisku titulu mistra Evropy. Suverén dosavadního průběhu soutěže, Grégoire Hotz do evropského pořadí neboduje a jede si tak vstříc vítězství v domácí soutěži. Největší konkurent Bassa, Michal Solowow, sice poskočil v průběhu dnešní etapy na třetí místo, které mu však na titul nestačí a polský „multimilionář“ se bude muset spokojit s evropským stříbrem.
Dnešní etapa byla také poznamenána několika nehodami jezdců pohybujících se v popředí celkového pořadí, které se naštěstí obešly bez vážnějších zranění, ale zárověň rozhodly o titulu švýcarského mistra, kterým se stal Florian Gonon (Subaru Impreza Sti).
V zítřejší etapě může Basso jet bez "zábran" a může se pokusit smazat náskok vedoucího Grégoire Hotze.Výsledky po RZ 10:1. Gregoire Hotz – Pietro Ravasi Peugeot 207 S20002. Giandomenico Basso – Mittia Dotta Fiat Grande Punto S2000 + 54,13. Michal Solowow – Maciej Baran Peugeot 207 S2000 + 3:08,14. Florian Gonon – Sandra Arlettaz + Subaru Impreza Sti + 3:57,75. Bryan Bouffier – Nicolas Gilsoul Citroen C2 R2 + 5:25,36. Alessandro Betega – Simone Scattolin Renault Clio R3 + 6:17,07. Thierry Neuville – Nicolas Klinger Citroen C2 R2 + 8:43,28. De Winkel Jan - Van Hoek Radboud Renault Clio R3 +9:05,39. J. P. Radoux – J. N. Gregoire Mitsubishi Lancer Evo IX + 9:15,710. Galli Antonio - Vozzo Marco Citroen C2 R2 Max + 10:15,8
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?