Druhá etapa rally du Valais, byla ve znamení suverénního představení Grégoire Hotze a také oslav druhého v pořadí Giandomenica Bassa.
Basso, jakožto vítěz druhé etapy v hodnocení evropského šampionátu získal tři bonusové body, které mu stačili k zisku titulu mistra Evropy. Suverén dosavadního průběhu soutěže, Grégoire Hotz do evropského pořadí neboduje a jede si tak vstříc vítězství v domácí soutěži. Největší konkurent Bassa, Michal Solowow, sice poskočil v průběhu dnešní etapy na třetí místo, které mu však na titul nestačí a polský „multimilionář“ se bude muset spokojit s evropským stříbrem.
Dnešní etapa byla také poznamenána několika nehodami jezdců pohybujících se v popředí celkového pořadí, které se naštěstí obešly bez vážnějších zranění, ale zárověň rozhodly o titulu švýcarského mistra, kterým se stal Florian Gonon (Subaru Impreza Sti).
V zítřejší etapě může Basso jet bez "zábran" a může se pokusit smazat náskok vedoucího Grégoire Hotze.Výsledky po RZ 10:1. Gregoire Hotz – Pietro Ravasi Peugeot 207 S20002. Giandomenico Basso – Mittia Dotta Fiat Grande Punto S2000 + 54,13. Michal Solowow – Maciej Baran Peugeot 207 S2000 + 3:08,14. Florian Gonon – Sandra Arlettaz + Subaru Impreza Sti + 3:57,75. Bryan Bouffier – Nicolas Gilsoul Citroen C2 R2 + 5:25,36. Alessandro Betega – Simone Scattolin Renault Clio R3 + 6:17,07. Thierry Neuville – Nicolas Klinger Citroen C2 R2 + 8:43,28. De Winkel Jan - Van Hoek Radboud Renault Clio R3 +9:05,39. J. P. Radoux – J. N. Gregoire Mitsubishi Lancer Evo IX + 9:15,710. Galli Antonio - Vozzo Marco Citroen C2 R2 Max + 10:15,8
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.