Zatímco mistra P-WRC pro letošní rok již známe, stal se jím Armindo Araujo, o druhé místo v celkovém účtování se svede ve waleských lesích pořádná bitva. Do ní zasáhne kromě české posádky startující na Lanceru 9. evoluce také Škoda Fabia S2000 v rukou Patrika Sandella a stáje Red Bull.
Sandell, který šampionátu ze začátku sezony vévodil, se propadl až na čtvrté místo, tři body za Nasser Al-Attiyaha a bod za Martina Prokopa. Eyvind Brynildsen také ještě drží naději na druhé místo.Před tímto podnikem Sandell den testoval jeho Škodu Fabia týmu Red Bull v Rakousku v podobných podmínkách, jaké zřejmě budou panovat ve Walesu. Řekl, že je připraven zabojovat o vítězství, které by mu zaručilo druhé místo celkově.“Testovací den byl pro mě velmi důležitý. Zaprvé byly podmínky velmi podobné těm, které zřejmě budou ve Walesu, a zadruhé je každý kilometr v autě velmi důležitý. Už se opravdu těším na finále a doufám, že budeme tentokrát mít alespoň trošku štěstí,“ říká Patrik.
Ve Švédsku šlo vše ještě podle plánu a Patrik získal první desítku bodů...
„V každém případě na to zatlačíme již od startu, chceme vybojovat třetí vítězství pro Red Bull Rally Team. Pokud se nám to podaří, tak by měly být další starty v P-WRC jistější,“ prorokuje Švédský soutěžák.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?