Zatímco mistra P-WRC pro letošní rok již známe, stal se jím Armindo Araujo, o druhé místo v celkovém účtování se svede ve waleských lesích pořádná bitva. Do ní zasáhne kromě české posádky startující na Lanceru 9. evoluce také Škoda Fabia S2000 v rukou Patrika Sandella a stáje Red Bull.
Sandell, který šampionátu ze začátku sezony vévodil, se propadl až na čtvrté místo, tři body za Nasser Al-Attiyaha a bod za Martina Prokopa. Eyvind Brynildsen také ještě drží naději na druhé místo.Před tímto podnikem Sandell den testoval jeho Škodu Fabia týmu Red Bull v Rakousku v podobných podmínkách, jaké zřejmě budou panovat ve Walesu. Řekl, že je připraven zabojovat o vítězství, které by mu zaručilo druhé místo celkově.“Testovací den byl pro mě velmi důležitý. Zaprvé byly podmínky velmi podobné těm, které zřejmě budou ve Walesu, a zadruhé je každý kilometr v autě velmi důležitý. Už se opravdu těším na finále a doufám, že budeme tentokrát mít alespoň trošku štěstí,“ říká Patrik.
Ve Švédsku šlo vše ještě podle plánu a Patrik získal první desítku bodů...
„V každém případě na to zatlačíme již od startu, chceme vybojovat třetí vítězství pro Red Bull Rally Team. Pokud se nám to podaří, tak by měly být další starty v P-WRC jistější,“ prorokuje Švédský soutěžák.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.