Francois Duval se vrací na soutěžní tratě a hned to bude na legendárním San Remu, kde usedne do továrního Fiatu Abarth Grande Punto S2000.
Duval má v současné době nového manažera a tomu se podařilo pro belgičana zajistit start na dalším podniku IRC, kterým bude 24.-26. září rally San Remo. Naposledy se Duval objevil na startu domácí Ypres rally, kde bohužel ujel za volantem Škody Fabia S2000 jen několik stovek metrů než vyletěl mimo trať. Tentokrát usedne do dalšího vozu specifikace S2000, italského Fiatu, vedle jedničky továrního týmu Giandomenico Bassa.Střídání na pozici dvojky u italského týmu má za následek další tristní výsledek na Asturii, kde Basso neustál tlak, z prvního místa vyletěl mimo trať a než se dostal zpět, byl boj o vítězství ztracen. Miguel Fuster, jedoucí jako dvojka dopadl ještě hůře. Havaroval již na druhé vložce a zřejmě i proto dochází k další změně na pozici dvojky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?