V Austrálii mají posádky za sebou dva průjezdy divácké rychlostní zkoušky a my vám v této chvíli přinášíme dojmy jezdců z asfaltového klouzání na šotolinových pneumatikách.
Sebastien Ogier: "V prvním průjezdu to trochu víc klouzalo. Druhý byl v pohodě. Už se těším na celý víkend,".Sebastien Loeb: "Je to nezvyklé a velmi těžké jet rychle na asfaltu s šotolinovými pneumatikami. Ale šlo to celkem dobře,".Dani Sordo: "Docela to šlo, sice jsme trochu obrousili pneumatiky, ale to je v pohodě. Už se těším na zítřek,".Jari-Matti Latvala: "Bylo to trochu záludné, ale žádné zásadní chyby jsme neudělali a bavili jsme jízdou ve smyku diváky. Jsme v pohodě,".Mikko Hirvonen: "Jsem spokojený. Asfaltovou část máme za sebou a zítra začneme na ostro,".Armindo Araujo: "První průjezd byl v pohodě, druhý už se nám tak nepovedl, ale jinak bez problémů,".Bernardo Sousa: "Bylo to strašně zábavné a zárověň zrádné musíte být obezřetný. Užíval jsem si auto a jel hodně pro lidi,".Martin Prokop: "My jsme si to užívali, máme asfalt rádi. Bylo hlavní zůstat na asfaltu. Neměli jsme žádný problém,".
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?