V Austrálii mají posádky za sebou dva průjezdy divácké rychlostní zkoušky a my vám v této chvíli přinášíme dojmy jezdců z asfaltového klouzání na šotolinových pneumatikách.
Sebastien Ogier: "V prvním průjezdu to trochu víc klouzalo. Druhý byl v pohodě. Už se těším na celý víkend,".Sebastien Loeb: "Je to nezvyklé a velmi těžké jet rychle na asfaltu s šotolinovými pneumatikami. Ale šlo to celkem dobře,".Dani Sordo: "Docela to šlo, sice jsme trochu obrousili pneumatiky, ale to je v pohodě. Už se těším na zítřek,".Jari-Matti Latvala: "Bylo to trochu záludné, ale žádné zásadní chyby jsme neudělali a bavili jsme jízdou ve smyku diváky. Jsme v pohodě,".Mikko Hirvonen: "Jsem spokojený. Asfaltovou část máme za sebou a zítra začneme na ostro,".Armindo Araujo: "První průjezd byl v pohodě, druhý už se nám tak nepovedl, ale jinak bez problémů,".Bernardo Sousa: "Bylo to strašně zábavné a zárověň zrádné musíte být obezřetný. Užíval jsem si auto a jel hodně pro lidi,".Martin Prokop: "My jsme si to užívali, máme asfalt rádi. Bylo hlavní zůstat na asfaltu. Neměli jsme žádný problém,".
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?