V Austrálii mají posádky za sebou dva průjezdy divácké rychlostní zkoušky a my vám v této chvíli přinášíme dojmy jezdců z asfaltového klouzání na šotolinových pneumatikách.
Sebastien Ogier: "V prvním průjezdu to trochu víc klouzalo. Druhý byl v pohodě. Už se těším na celý víkend,".Sebastien Loeb: "Je to nezvyklé a velmi těžké jet rychle na asfaltu s šotolinovými pneumatikami. Ale šlo to celkem dobře,".Dani Sordo: "Docela to šlo, sice jsme trochu obrousili pneumatiky, ale to je v pohodě. Už se těším na zítřek,".Jari-Matti Latvala: "Bylo to trochu záludné, ale žádné zásadní chyby jsme neudělali a bavili jsme jízdou ve smyku diváky. Jsme v pohodě,".Mikko Hirvonen: "Jsem spokojený. Asfaltovou část máme za sebou a zítra začneme na ostro,".Armindo Araujo: "První průjezd byl v pohodě, druhý už se nám tak nepovedl, ale jinak bez problémů,".Bernardo Sousa: "Bylo to strašně zábavné a zárověň zrádné musíte být obezřetný. Užíval jsem si auto a jel hodně pro lidi,".Martin Prokop: "My jsme si to užívali, máme asfalt rádi. Bylo hlavní zůstat na asfaltu. Neměli jsme žádný problém,".
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.