Posádku Interwetten Rally Teamu, Franz Wittman jun. – Bernhard Ettel čeká po premiéře na Azorských ostrovech druhá šotolinová soutěž v rámci IRC. Premiéra dopadla úspěšně i přes některé odpůrce, kteří říkali, že nemá proti vozům S2000 šanci a tak by se opět chtěli dostat do top ten.
"Na Azorech to byl určitě můj dosavadní vrchol mé krátké kariéry. To je také důvod proto, že pro mě není samozřejmé být v každé soutěži takto vysoko, ale zároveň jsem motivován k tomu, abych se dostal do top ten," říká Franz Wittman. "Zdejší tratě se dají přirovnat ke Kypru, ale rychlostí k Finsku. Pokud se chcete dostat do cíle, tak je to opravdu těžká kombinace jak pro jezdce, tak pro auto," doplnil jezdec.Rakušan bude opět spoléhat na osvědčené Mitsubishi Lancer Evo IX a je rád, že do závodu odstartuje se startovním číslem sedm, které je pro něj šťastné. A podle jeho slov je tato pozice výhodná i proto, že se závodu nezúčastní Kronos Peugeot Team. Uspět však nebude vůbec jednoduché, kromě továrních týmů Škody a Fiatu bude chtít uspět i Patrik Flodin.Rakouskému jezdci nebude vadit ani ruský jazyk, protože se ruštinu učil ve škole. "Samozřejmě neumím perfektně, ale budu se snažit. V každém případě se budu snažit ruštinu oprášit, i kdybych to měl udělat jen ze zdvořilosti k pořadatelům," uzavřel Franz Wittman jun. před odjezdem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.