Posádku Interwetten Rally Teamu, Franz Wittman jun. – Bernhard Ettel čeká po premiéře na Azorských ostrovech druhá šotolinová soutěž v rámci IRC. Premiéra dopadla úspěšně i přes některé odpůrce, kteří říkali, že nemá proti vozům S2000 šanci a tak by se opět chtěli dostat do top ten.
"Na Azorech to byl určitě můj dosavadní vrchol mé krátké kariéry. To je také důvod proto, že pro mě není samozřejmé být v každé soutěži takto vysoko, ale zároveň jsem motivován k tomu, abych se dostal do top ten," říká Franz Wittman. "Zdejší tratě se dají přirovnat ke Kypru, ale rychlostí k Finsku. Pokud se chcete dostat do cíle, tak je to opravdu těžká kombinace jak pro jezdce, tak pro auto," doplnil jezdec.Rakušan bude opět spoléhat na osvědčené Mitsubishi Lancer Evo IX a je rád, že do závodu odstartuje se startovním číslem sedm, které je pro něj šťastné. A podle jeho slov je tato pozice výhodná i proto, že se závodu nezúčastní Kronos Peugeot Team. Uspět však nebude vůbec jednoduché, kromě továrních týmů Škody a Fiatu bude chtít uspět i Patrik Flodin.Rakouskému jezdci nebude vadit ani ruský jazyk, protože se ruštinu učil ve škole. "Samozřejmě neumím perfektně, ale budu se snažit. V každém případě se budu snažit ruštinu oprášit, i kdybych to měl udělat jen ze zdvořilosti k pořadatelům," uzavřel Franz Wittman jun. před odjezdem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?