AKTUALIZOVÁNO 13:21 VIDEO: Jarri Matti Latvala testuje před Rally Poland v Polsku v oblasti Mazurských jezer.
Ihned po právě skončené Rally Acropolis se Jarri Matti Latvala přesunul spolu s některými mechaniky do Polska. Zde byl proveden test, zaměřený na tlumiče a mapy diferenciálů. K testování byl použit testovací speciál Ford Focus WRC s RZ EU07 SUX.
Byly provedeny změny v nastavení vozu a také byly osazeny nějaké nové díly, zabezpečující lepší řízení.
"Udělali jsme nějaké změny na voze, které by nám měly pomoct být ještě rychlejší," říká Latvala
Rally Poland startuje už příští víkend. Budete moci dění sledovat opět s námi.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.