BFGoodrich a Kronos Racing, za podpory mediasport.cz, vybírají českého jezdce pro závod IRC ve Zlíně
Již druhý rok v řadě, společnosti BFGoodrich a Kronos Racing, za podpory mediasport.cz, umožní české posádce účast na závodě IRC Intercontinental Rally Challenge, který se uskuteční v termínu 20 - 22. srpna. Program s názvem BFGoodrich Drivers Team 2009 zahrnuje pět z dvanácti závodů série IRC. Po Monaku a Belgii, je Česká republika třetí zemí, kde se tento projekt uskuteční.
BFGoodrich Drivers Team umožní zvolené posádce z každé z pěti vybraných zemí, zúčastnit se závodu IRC a reprezentovat tak svou zem. Český pilot spolu se svým spolujezdcem bude na závodě ve Zlíně řídit vůz Peugeot 207 S2000. Posádka obdrží technickou a odbornou asistenci od techniků Kronos Racing, který vládne šampionátu IRC společně s jezdci Nicolasem Vouillozem a Freddy Loixem.
Časový rozvrh projektu:
Od 10. června do 10. července 2009 mohou týmy odevzdat přihlášku na adresu mediasport.cz. Seznam kandidátů bude následně předán zástupcům BFGoodrich a Kronos Racing, kteří vyberou 5 pilotů postupujících do finále.
3. srpna, BFGoodrich a Kronos tým společně s českými motoristickými novináři vyberou posádku, která bude řídit Peugeot 207 Super 2000 na rally ve Zlíně. Hlasování bude tajné. Vítězná posádka bude mít možnost zúčastnit se české části seriálu IRC v barvách BFGoodrich/Kronos, stejně jako i ostatní tři piloti - Freddy Loix, Nicolas Vouilloz a Kris Meeke – kteří budou také pilotovat Peugeot 207 S2000.
17. srpna, testování v oblasti zlínské soutěže. Posádka dostane možnost seznámit se s vozem Peugeot 207, pneumatikami BFGoodrich a techniky z týmu Kronos.
Tento test umožní vítězné posádce představit se v termínu 20 - 22. srpna v těch nejlepších možných podmínkách.
"BFGoodrich Drivers Team je jedinečným projektem, jak již bylo prokázáno v rámci prvního ročníku, jehož součástí byla i Česká Republika," říká Josef Pátl, ředitel mediasport.cz. "Jsme potěšeni možností, kterou nábídl BFGoodrich a Kronos Racing českým posádkám, ale také fanouškům."
Pro BFGoodrich je tato akce příležitostí opět potvrdit své zapojení se do rallye sportu. "BFGoodrich Drivers Team jasně demonstruje sílu značky a její vitalitu, jakož i vysokou kvalitu produktů," dodává Frédéric Henry-Biabaud, Michelin Group Competitions Director.
"Vždy jsme byli loajální značce BFGoodrich a jejim pneumatikám. Jsme zároveň pyšným partnerem takovéhoto projektu," říká Marc Van Dalen, ředitel Kronos Racing. "BFGoodrich Drivers Team je jednoznačně unikátním konceptem, který vytváří ideální scénář pro jezdce. Jen se podívejte na výsledky závodu v Monte Carlu!"
V roce 2008 to byl Pavel Valoušek, který reprezentoval Českou republiku v rámci projektu BFGoodrich Drivers Team. Skončil na výborném čtvrtém místě, k velké spokojenosti českých fanoušků.
Přihlášku prosím zašlete na adresu:mediasport.cz, BFGoodrich Drivers Teamp. Filip SchovánekBarrandova 192014300 Praha 4schovanek@mediasport.cz Podmínky účasti:
Projekt je otevřen pro všechny české jezdce vlastnící mezinárodní licenci, bez ohledu na věk. Výjimku tvoří posádka, která v loňském roce v projektu BFGoodrich Drivers Team zvítězila.
Poznámka: Všechny přihlášky musí organizátor obdržet nejpozději do 10. července 2009.
Pro doplňující informace prosím kontaktujte:mediasport.czFilip Schovánek+420 777 246 216schovanek@mediasport.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.