BFGoodrich a Kronos Racing, za podpory mediasport.cz, vybírají českého jezdce pro závod IRC ve Zlíně
Již druhý rok v řadě, společnosti BFGoodrich a Kronos Racing, za podpory mediasport.cz, umožní české posádce účast na závodě IRC Intercontinental Rally Challenge, který se uskuteční v termínu 20 - 22. srpna. Program s názvem BFGoodrich Drivers Team 2009 zahrnuje pět z dvanácti závodů série IRC. Po Monaku a Belgii, je Česká republika třetí zemí, kde se tento projekt uskuteční.
BFGoodrich Drivers Team umožní zvolené posádce z každé z pěti vybraných zemí, zúčastnit se závodu IRC a reprezentovat tak svou zem. Český pilot spolu se svým spolujezdcem bude na závodě ve Zlíně řídit vůz Peugeot 207 S2000. Posádka obdrží technickou a odbornou asistenci od techniků Kronos Racing, který vládne šampionátu IRC společně s jezdci Nicolasem Vouillozem a Freddy Loixem.
Časový rozvrh projektu:
Od 10. června do 10. července 2009 mohou týmy odevzdat přihlášku na adresu mediasport.cz. Seznam kandidátů bude následně předán zástupcům BFGoodrich a Kronos Racing, kteří vyberou 5 pilotů postupujících do finále.
3. srpna, BFGoodrich a Kronos tým společně s českými motoristickými novináři vyberou posádku, která bude řídit Peugeot 207 Super 2000 na rally ve Zlíně. Hlasování bude tajné. Vítězná posádka bude mít možnost zúčastnit se české části seriálu IRC v barvách BFGoodrich/Kronos, stejně jako i ostatní tři piloti - Freddy Loix, Nicolas Vouilloz a Kris Meeke – kteří budou také pilotovat Peugeot 207 S2000.
17. srpna, testování v oblasti zlínské soutěže. Posádka dostane možnost seznámit se s vozem Peugeot 207, pneumatikami BFGoodrich a techniky z týmu Kronos.
Tento test umožní vítězné posádce představit se v termínu 20 - 22. srpna v těch nejlepších možných podmínkách.
"BFGoodrich Drivers Team je jedinečným projektem, jak již bylo prokázáno v rámci prvního ročníku, jehož součástí byla i Česká Republika," říká Josef Pátl, ředitel mediasport.cz. "Jsme potěšeni možností, kterou nábídl BFGoodrich a Kronos Racing českým posádkám, ale také fanouškům."
Pro BFGoodrich je tato akce příležitostí opět potvrdit své zapojení se do rallye sportu. "BFGoodrich Drivers Team jasně demonstruje sílu značky a její vitalitu, jakož i vysokou kvalitu produktů," dodává Frédéric Henry-Biabaud, Michelin Group Competitions Director.
"Vždy jsme byli loajální značce BFGoodrich a jejim pneumatikám. Jsme zároveň pyšným partnerem takovéhoto projektu," říká Marc Van Dalen, ředitel Kronos Racing. "BFGoodrich Drivers Team je jednoznačně unikátním konceptem, který vytváří ideální scénář pro jezdce. Jen se podívejte na výsledky závodu v Monte Carlu!"
V roce 2008 to byl Pavel Valoušek, který reprezentoval Českou republiku v rámci projektu BFGoodrich Drivers Team. Skončil na výborném čtvrtém místě, k velké spokojenosti českých fanoušků.
Přihlášku prosím zašlete na adresu:mediasport.cz, BFGoodrich Drivers Teamp. Filip SchovánekBarrandova 192014300 Praha 4schovanek@mediasport.cz Podmínky účasti:
Projekt je otevřen pro všechny české jezdce vlastnící mezinárodní licenci, bez ohledu na věk. Výjimku tvoří posádka, která v loňském roce v projektu BFGoodrich Drivers Team zvítězila.
Poznámka: Všechny přihlášky musí organizátor obdržet nejpozději do 10. července 2009.
Pro doplňující informace prosím kontaktujte:mediasport.czFilip Schovánek+420 777 246 216schovanek@mediasport.cz
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?