Gareth MacHlae se vzdal možnosti, že by právě on obstaral premiéru vozu Corsa OPC S2000 z dílen MSD v IRC. Soutěž v Belgii se totiž kryje s Donegal International Rally.
Z tohoto důvodu se tak za volant Opelu S2000 posadí Francouz Alex Bengue. MacHale se zatím bude snažit zachránit irský národní šampionát, ve kterém se nachází na, pro něho nelichotivém, čtvrtém místě. MacHale, který startuje doma s Fordem Focus WRC, má ztrátu 18ti bodů na vedoucího Eugenea Donnellyho, který využívá služeb Fabie WRC.
MacHale ale naznačil možnost účasti v IRC: „Po Rally Donegal se rozhodneme, které soutěže budeme ve zbytku roku absolvovat. Když Eugene Donelly vyhraje i Rally Donegal, tak už bude velmi těžké ho porazit a získat Asfaltový titul. To by znamenalo, že bychom se mohli místo místních soutěží objevit v Rusku a v Itálii v šampionátu IRC.“
Termín Barum Rally bohužel opět koliduje se závodem v Irsku. Ovšem pokud na Rally Donegal nedojde ke zvratu, není vyloučena ani Barumka.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?