Sedminásobný mistr Rakouska má sezonu rozjetou velmi dobře. První soutěž ještě za volantem Mitsubishi vyhrál, v druhé při premiéře s Fabií S2000 skončil třetí a při posledním startu dovezl vůz z mladoboleslavské továrny na prvním místě.
O nadcházejícím víkendu čeká na obhájce titulu čtvrtý podnik domácího mistrovství, Castrol Rally, před kterou Baumschlager neskrývá obavy. Přitom může být celkem v klidu, jeho největší soupeř Andreass Waldherr s VW Polo S2000 mněl již dva výpadky a na lídra ztrácí. "Sezónu za obhajobou titulu máme rozjetou velmi dobře, ale tato rally nebude pro mě vůbec jednoduchá. Týden po Castrol rally musí být Fabia S2000 v perfektním stavu připravená na Řeckou soutěž a proto jsem pod určitým tlakem, nechci autu ublížit, ale chci vyhrát," řekl Raimund Baumschlager."V současné době je auto ve velmi dobrém stavu i po těžké světové soutěži na Sardínii. My zde budeme jezdit stejné nastavení jako při Bosch rally, samozřejmě s menšími úpravami k aktuálním podmínkám," doplnil jezdec. V tomto ročním období je počasí velmi nevyzpytatelné a dá se předpokládat, že může i zapršet, což může hrát velkou roli v konečném účtování. "Uvidíme čím nás nakonec počasí překvapí, žádné přání nemáme. Pokud zaprší, bude to složitější, s Fabií S2000 máme na mokru málo zkušeností, ale budeme se snažit," zakončil Raimund Baumschlager.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.