Zdrcujícím finišem dokázal Krum Dochev zvítězit v třetím podniku European Rally Championship Croatia Delta Rally.
Bulharský jezdec figuroval ještě tři RZ před cílem na místě třetím, ale vítězstvím v posledních třech RZ se vyhoupl na první místo celkového pořadí. Druhý dojel vítěz z Istanbulu Michal Solowow a třetí Luca Betti, který vylepšil dojem s předešlé turecké soutěže, kde ošklivě havaroval. Obrovské zklamání čekalo v cíli na vedoucího muže po dvou etapách Corrada Fontanu, který v poslední etapě zvolil špatné obutí, ztratil bez mála tři minuty a propadl se až na místo čtvrté.Soutěže se zúčastnili dva naši jezdci. Antonín Tlusťák s Citroenem C2 S1600, obsadil jedenácté místo celkově, třetí mezi dvoukolkami a první ve třídě A6. Druhý z našich Jan Černý jedoucí s Subaru Impreza Sti se vyhoupl až na osmé místo celkového pořadí. Bohužel problémy s převodovkou v poslední etapě mu nedovolili se na tomto postu udržet a propadl se na konečné čtrnácté místo.Výsledky Croatia Ina Delta Rally1.Donchev Krum / Yordanov Petar Peugeot 207 S2000 02:29:01.2 2.Solowow Michal / Baran Maciej Peugeot 207 S2000 +3.9 3.Betti Luca / Bernacchini Giovanni Peugeot 207 +32.2 4.Fontana Corrado / Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 +51.6 5.Di Benedetto Davide / Arena Nicola Peugeot 207 S2000 +5:12.2 6.Porcişteanu Valentin / Dobre Dan Mitsubishi Lancer Evo IX +7:15.77.Lavio Brian / Parodi Luca Peugeot 207 S2000 +8:27.8 8.Szilagyi János / Dienes Babszi Mitsubishi Lancer Evo IX +9:09.6 9.Torlasco Andrea / Capolongo Piercarlo Renault Clio R3 +9:40.210.Slavov Todor / Filipov Dobromir Renault Clio +10:47.711.Tlust'ák Antonĺn / Škaloud Jan Citroën C2 S1600 +10:15.614.Černý Jan / Kohout Pavel Subaru Impreza +11:21.3
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?