Škoda Fabia S2000 pro Raimunda Baumschlagera je připravena a rakouský mistr tak může odstartovat do víkendové Bosch Super Plus Rally.
V posledních dnech celý jeho tým pracoval na plný plyn, aby stihl dát vůz před startem soutěže dohromady. Po nehodě Patrika Sandella v Portugalsku, byl vůz prakticky nepojízdný a tak následná přestavba mohla ihned začít jen zásluhou výborné spolupráce mezi BRR a Škoda Motorsport . Včera již byl vůz hotov a rakouský pilot tak mohl absolvovat několik testovacích kilometrů s nově postaveným vozem. "Rád bych poděkoval Škoda Motorsport za spolupráci a za to, že není ohrožen náš projekt s Redbullem v MS," řekl Baumschlager.
Jak jsme vás již informovali, nadcházející soutěž bude především soubojem jezdců s dvěma speciály S2000. Loňského vítěze této rally Waldherra s VW Polo S2000 a Baumschlagera se Škodou Fabia S2000. "Vzhledem k tomu, že Bosch rally se jede na velice kluzkém povrchu, tak budeme především zkoušet některé nové věci," řekl Baumschlager po včerejším testu. Zde video z testu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.