Boss FIA Max Mosley si myslí, že by se světový šampionát stal lepším, kdyby zde nebyly tovární týmy. Sportovní šéf Citroënu Olivier Quesnel věci vidí samozřejmě jinak.
Max Mosley se zase jednou postaral o vzruch. Sotva stačil světu představit myšlenku jednotného motoru pro F1, přišla na řadu i rally. „Ve světě rally je hodně amatérských týmů. Možná bychom se měli soustředit spíše na ně. Když se to bude líbit výrobcům, tak by se do toho mohli zapojit také, ne opačně,“ říká šéf FIA. Sportovní šéf Citroënu Olivier Quesnel vidí věci přirozeně jinak. „Nebýt továrních týmů, tak by se v rally neangažovalo tolik jezdců. Nedovedu si představit, jak by se sport bez továrních týmů dokázal udržet na vysoké úrovni. Bez výrobců by nebyla auta, jezdci, peníze a možná ani media. Možná si to představuji špatně, ale myslím si to,“ uzavřel Francouz.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?