Volkswagen se vrátí do Intercontinental Rally Challenge, když tým Rene Georges Rally Sport připravuje Polo Super 2000 pro vycházející hvězdu Juliena Maurina.
Francouzský jezdec, který vůz testoval již dříve v Belgii na asfaltu, by se měl v nejbližší době zúčastnit ještě jednoho testu v jeho rodné Francii před plánovanou Sata Rally Azores, která se pojede od 7. do 9. května. Jack de Keizjer, týmový koordinátor belgického týmu, říká: „Jsem šťastný, že mohu oznámit, že se Volkswagen vrací do IRC s mladým Francouzem Julienem Maurinem.“Maurin, který odstoupil z lednové Rally Monte Carlo, když měl jeho Fiat Grande Punto týmu Astra Racing mechanický problém. Jezdec tedy teď pojede s poslední evolucí Volkswagenu Polo, jeho program čítá šest startů. Rakouský jezdec Andreas Waldherr by mohl jet s druhým Polem týmu Rene Georges Rally Sport. Maurin se zúčastní šesti závodů IRC, budou jimi Azory, Belgie (Ypres), Madeira, Česká Republika (Barum Rally Zlín), Španělsko (Astrurias) a Itálie (Sanremo).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?