Bernardo Sousa v týmu Procar

rally de curitiba
rally de curitiba, foto: www.ircseries.com
Josef Janoušek 18. března 2009 15:13
Sdílej:

Bernardo Sousa absolvoval první podnik PWRC Rally Norway za volantem Fiatu Grande Punto S2000, kterou pro neustálé technické problémy nedokončil. Původně se měl objevit i v právě skončivší Kyperské rally, ale ze startu nakonec sešlo.

Na šampionát produkčních vozů však nezanevřel a přestoupil do týmu Procar v jehož barvách by měl absolvovat pět závodů PWRC (Portugalsko, Sardínie, Řecko, Austrálie a Wales) a dva podniky Intecontinental Rally Challenge, domácí  rally na Azorských ostrovech a Madeiře. Jezdec, který v loňském ročníku PWRC obsadil v barvách Redbull teamu deváté místo v celkovém pořadí, by měl na všech soutěžích usednout opět za volant Fiatu Grande Punto S2000.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.