Henning Solberg zaznamenal opravdu smutný start do soutěže. Se svým Fordem Focus RS WRC totiž boural již na přejezdu mezi servisem a startem první rychlostní zkoušky.
Jezdec týmu Stobart VK M-Sport měl kolizi s civilním picku-upem. Poškodil přitom předek svého vozu, naštěstí nikdo nebyl zraněn. Bohužel auto Nora bylo natolik poškozeno, že mu znemožnilo další pokračování v soutěži i přesto, že se mladší z obou bratrů pokoušel o provizorní opravu.Krátce poté se k celé situaci vyjádřil i šéf týmu Malcolm Wilson: „Zatím jediné, co víme, je to, že Henning jel za pick-upem značky Toyota. Civilní řidič blikal doleva, ale najednou zahnul doprava, kde jel se svým vozem Henning. Auto je převážně poškozené ze strany jezdce. Doufáme, že se jedná o pouhé vnější poškození a ne o něco závažnějšího. Pokusíme se vůz opravit a Henninga vyslat do sobotní etapy.“Henning tedy za všech šest dnešních zkoušek inkasuje penalizaci 5 minut a zítra se pokusí odstartovat v rámci systému SuperRally.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?