Tovární jezdec mladoboleslavského týmu Škoda Jan Kopecký by za vítěze další rally typoval úřadujícího šampióna IRC Nicolase Vouilloze.
Na startu druhého podniku šampionátu IRC se bohužel Honza neobjeví, protože Brazilská rally není v programu týmu Škoda zařazena. Za největšího aspiranta na vítězství v Jižní Americe ovšem považuje šampióna Vouilloze, který na lednové rally Monte Carlo zůstal bez bodů. Nicolas totiž se svou 207kou najel do příkopu, kde došlo k poškození zavěšení. Francouz musel poté vzdát. „Po neúspěchu na Monte do toho dá všecko. Myslím, že vyhraje. Ten chlapec je opravdu úžasný, velmi milý, ale také velmi rychlý,“ říká 27letý Jan Kopecký. „Nicolas není jediným dobrým jezdcem, ale nedělá mnoho chyb. Monte bylo první rally, kde jsem ho viděl vypadnout. Je to opravdu profesionál.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.