Evgeny Novikov připustil, že byl potěšen, když se dostal do cíle ve svém prvním závodu s Citroën Junior Teamem. Nakonec na Rally Norway obsadil dvanáctou příčku.
V Citroën Junior týmu jel na zahajovacím podniku sezony (Rally Ireland) Chris Atkinson. Na druhém závodu sezony se dostalo na mladého Rusa. Novikov, který má jen 18 let, jel poprvé s vozem C4 WRC.Jeho první start se samozřejmě neobešel bez problémů, měl špatné nastavení zavěšení a sporně nastavenou převodovku během druhého dne. I tak byl schopný zajíždět časy kolem TOP 10, když byl v cíly klasifikován na 12. místě.
Novikov doletěl do cíle Norské rally
„Citroën C4 WRC je dost konkurenceschopné auto. Musím se s ním ještě více sžít a porozumět si s brzdami a se sílou motoru. Pro nás to byl životní výsledek, dostat se do cíle rally. Ačkoliv jsme měli nějaké problémy, byla to pozitivní zkušenost a moje první zážitky s vozem WRC. Hodně jsme se toho naučili a už se nemůžu dočkat Kypru!,“ září Novikov.Evgeny byl dokonce schopný bojovat se svým kolegou Conradem Rautenbachem, přestože pro Jihoafričana nakonec soutěž neskočila slavně, když musel odstoupit.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.