Vedle Sebastiena Loeba zdá se vyrůstá další jistota Citroenu. Po druhé příčce z Irska veze Dani Sordo páté místo z Norska.
Ač patří Dani Sordo vedle Loeba nebo Duvala k dalším asfaltovým mágům, ze začátku Norské rally se držel na čtvrté pozici, tu ale přepustil Henningu Solbergovi a skončil pátý. Ačkoliv se to nemusí zdát jako super výsledek, pro stále ještě mladého Španěla je to nejlepší výsledek ze zasněžených soutěží a na Norsko tak bude jistě dobře vzpomínat."Jízda na sněhu není zrovna moje specialita, ale díky set-up, který jsme vybrali na tento závod, jelo auto perfektně. Našim cílem bylo získat body, tak že jsme se na to zaměřili, přesto to pro nás nebylo poslední den jednoduché. Ráno jsem jel totiž s rozpisem z roku 2007 a ráno jsem byl místy nejistý. Odpoledne to už bylo ok a jsem za to rád. Znamená to totiž, že před Fordem máme nyní desetibodový náskok v čele pořadí týmů," řekl Sordo.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?