Vedle Sebastiena Loeba zdá se vyrůstá další jistota Citroenu. Po druhé příčce z Irska veze Dani Sordo páté místo z Norska.
Ač patří Dani Sordo vedle Loeba nebo Duvala k dalším asfaltovým mágům, ze začátku Norské rally se držel na čtvrté pozici, tu ale přepustil Henningu Solbergovi a skončil pátý. Ačkoliv se to nemusí zdát jako super výsledek, pro stále ještě mladého Španěla je to nejlepší výsledek ze zasněžených soutěží a na Norsko tak bude jistě dobře vzpomínat."Jízda na sněhu není zrovna moje specialita, ale díky set-up, který jsme vybrali na tento závod, jelo auto perfektně. Našim cílem bylo získat body, tak že jsme se na to zaměřili, přesto to pro nás nebylo poslední den jednoduché. Ráno jsem jel totiž s rozpisem z roku 2007 a ráno jsem byl místy nejistý. Odpoledne to už bylo ok a jsem za to rád. Znamená to totiž, že před Fordem máme nyní desetibodový náskok v čele pořadí týmů," řekl Sordo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?