Vedle Sebastiena Loeba zdá se vyrůstá další jistota Citroenu. Po druhé příčce z Irska veze Dani Sordo páté místo z Norska.
Ač patří Dani Sordo vedle Loeba nebo Duvala k dalším asfaltovým mágům, ze začátku Norské rally se držel na čtvrté pozici, tu ale přepustil Henningu Solbergovi a skončil pátý. Ačkoliv se to nemusí zdát jako super výsledek, pro stále ještě mladého Španěla je to nejlepší výsledek ze zasněžených soutěží a na Norsko tak bude jistě dobře vzpomínat."Jízda na sněhu není zrovna moje specialita, ale díky set-up, který jsme vybrali na tento závod, jelo auto perfektně. Našim cílem bylo získat body, tak že jsme se na to zaměřili, přesto to pro nás nebylo poslední den jednoduché. Ráno jsem jel totiž s rozpisem z roku 2007 a ráno jsem byl místy nejistý. Odpoledne to už bylo ok a jsem za to rád. Znamená to totiž, že před Fordem máme nyní desetibodový náskok v čele pořadí týmů," řekl Sordo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?