Nechybělo mnoho, aby se stal Matthew Wilson nepřítelem všech norských fandů. Na konci třetího dne zle dotíral na Pettera Solberga a jeho útok mu málem vyšel.
Již od začátku samotné rally se Wilson pohyboval na hranici bodované osmičky a situace se měnila pomalu každou RZ. Nakonec se usadil na sedmém místě a před posledním dnem se zdálo, že nic nebrání tomu, aby si vzal Solbergovu šestou příčku, jelikož ztráta na něj činila necelé tři vteřiny. Petter ale i přes problémy svého vozu odolal a Wilson si tak odváží dva body za sedmé místo.
"Celkově to byl pro mě pozitivní víkend. Jsem spokojený s tím, jak jsem jel, zároveň bylo ale pár míst, kde jsem byl zbytečně opatrný a ztratil jsem drahocenný čas. Bylo skvělé bojovat s jezdcem takového kalibru, jakým Petter rozhodně je. Určitě si z toho hodně odnesu. Podařilo se nám získat body i ve druhé soutěži sezony, to je velice důležité a doufám, že tento progres udržíme po celou sezonu. Je to úžasný pocit být šestý v pořadí šampionátu," říká syn bosse Fordu, Malcolma Wilsona.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?