Celý víkend naháněl Loeba, avšak marně. Mikko Hirvonen jel na doraz svých sil i možností Focuse, ale v cíli mu chybělo deset vteřin.
"Nevyhráli jsme, tak že je jasné, že jsem zklamaný. Ale na druhou stranu jsem také rád, že je to za námi. Je to svým způsobem zázrak, že jsme ani já, ani Sebastien nevylítli mimo trať nebo nepřejeli křižovatku. Když jedete na hranici možností, je to neuvěřitelné. Celou rally jsem ztratil včera, protože jsem nebyl schopen Sebastienovu tempu. Není to výsledek, který jsem si představoval, ale jsem rád za ten souboj, který byl místy až neuvěřitelně zábavný," řekl Hirvonen po skončení Norské rally.
Kromě motivace vyhrát, měl ještě jeden důvod, aby uspěl: "Můj syn, kterému je tři a půl roku, si hraje s modelem Sebasitenova auta a říká: "Tady je Sebastien, je velmi těžké porazit Sebastiena…". Bude si myslet, že je to nemožné, pokud se o to nepokusím," uzavírá Hirvonen. Další možnost pokusit se o to bude mít na Kypru, kde se pojede další díl seriálu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?