Celý víkend naháněl Loeba, avšak marně. Mikko Hirvonen jel na doraz svých sil i možností Focuse, ale v cíli mu chybělo deset vteřin.
"Nevyhráli jsme, tak že je jasné, že jsem zklamaný. Ale na druhou stranu jsem také rád, že je to za námi. Je to svým způsobem zázrak, že jsme ani já, ani Sebastien nevylítli mimo trať nebo nepřejeli křižovatku. Když jedete na hranici možností, je to neuvěřitelné. Celou rally jsem ztratil včera, protože jsem nebyl schopen Sebastienovu tempu. Není to výsledek, který jsem si představoval, ale jsem rád za ten souboj, který byl místy až neuvěřitelně zábavný," řekl Hirvonen po skončení Norské rally.
Kromě motivace vyhrát, měl ještě jeden důvod, aby uspěl: "Můj syn, kterému je tři a půl roku, si hraje s modelem Sebasitenova auta a říká: "Tady je Sebastien, je velmi těžké porazit Sebastiena…". Bude si myslet, že je to nemožné, pokud se o to nepokusím," uzavírá Hirvonen. Další možnost pokusit se o to bude mít na Kypru, kde se pojede další díl seriálu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?