Známý rakouský jezdec Manfred Stohl kritizuje S2000+. Tedy vozy nahrazující WRCčka.
FIA před nedávnem vyhlásila, že speciály WRC nahradí od roku 2011 speciály vycházející s dnešních vozů S2000. a to tak, že stávající atmosferické motory S2000 budou osazeny kitem s turbem.
"Není jednoduché osadit stávající vozy turbem a udělat aerodynamicí paket. Důležitý je také přenos síly motoru na kola. A v tom vidí problém," komentuje Stohl.
"Max Mosley, prezident FIA také prohlásil, že místo WRC také možná budou jen S2000. Podle mých zkušeností je S2000 něco mezi vozem třídy N4 a vozem S1600, když S2000 má malý kroutící moment. Pokud má nějaké auto jezdit místo WRC tak jedině s turbem a nebo prostě WRC zůstane WRC, jiná další alternativa není," dokončuje povídání Stohl.
Je třeba dodat, že změny kritizuje i Sebastien Loeb.
Ilustrační foto: Martin Trdla, Rallyzone.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.