Přes svůj mladý věk se Matthew Wilson chystá už na padesátý start ve světovém šampionátu, který proběhne navíc skoro na domácí půdě. Překvapí?
Wilson nakoukne letos do WRC již čtvrtým rokem, který by mohl být v jeho kariéře tím nejlepším a zlomovým. Již loni dokázal, že když se vyhne technickým problémům, má na to, aby pravidelně dojížděl v bodované osmičce. Nejlepší výsledek si připsal v Jordánsku, kde byl pátý, a podobné výsledky by si představoval i v letošní sezoně.
"Čeká mě speciální závod, především kvůli tomu, že to bude už jubilejní padesátý v mé kariéře. Nicméně nás v těchto podmínkách nečeká nic lehkého. I v roce 2007 to bylo podobné a na trati se to hodně projevilo, všude byly nečistoty od toho, jak si jezdci zkracovali zatáčky přes trávu. Je to však první závod, tak že by bylo dobré odstartovat do sezony s nějakým dobrý výsledkem, rozhodně se tedy nepoženu za vítězstvím a doufám, že najeté kilometry před sezonou mi v tom pomůžou," řekl Wilson mladší.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?