První Rally Monte Carlo se jelo poprvé už v roce 1911. Jeho sedmdesáté sedmé pokračování začne již ve středu a Kronos Racing u toho nechybí.
Kronos racing hlásí: "Jsme připraveni na vítězství !".
"Vítězství na Monte je snem všech jezdců rally. Vše je ale jasné, že to není jednoduché. Výsledek ovlivní spousta faktorů. Letos se sešla opravdu obrovská konkurence, Peugeot Sport,Škoda, Abarth," říká šéf týmu Marc van Dalen.
Monte Carlo je v hodně směrech specifická soutěž, díky své poloze, náročnosti tratí, počasí. Tento rok organizátoři Automobile Club de Monaco připravili návrat na legendární průsmyk Col de Turini. Pojede se i v noci. Monte je nejdelší soutěží v kalendáři IRC z Evropských podniků. Budeme dvě noci v Monte Carlu, dvě noci ve Valence. Na této soutěži je možné očekávat úplně všechno.
"V roce 2008 jsme zakončili sezónu doublem. Chceme na tentou úuspěch navázat. Inženýři a mechanici Peugeot Sport Belgium-Luxemburg připravili pro Nicollase i Freddyho úplně nové vozy. Ty se testovaly ve všech možných situacích a površích, které zde v Monte Carlu mohou nastat. Hlavní bude volba pneumatik. Bude to ale velmi těžké, protože část fložky může být suchý asfalt, část mokrý a část led a sníh, bude to těžké. Ale jsme připraveni a máme zkušenosti, které využijeme.Netajíme se tím, že chceme vyhrát." dodává Dalen.
Kronos bude mít na startu loňskou vítěznou posádku Nicolas Vouilloz (FRA) - Nicolas Klinger (FRA) st.č. 1, duhá posádka Freddy Loix - Isidor Smets (oba BEL) st.č.4. Letos také bude pokračovat program BF Goodrich Drivers Team, za který pojede v Monacu Sebastien Ogier - Julien Ingrassia (oba FRA) a st. č. 9.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?