Herec Karel Heřmánek s manželkou Hanou převzali z rukou generálního ředitele Hyundai Motor Czech Martina Saitze klíčky od nového vozu Hyundai Kona Electric. České zastoupení automobilky Hyundai se nově stává ekologickým partnerem Divadla Bez zábradlí.
Model Hyundai Kona je plně elektrickým vozem vyráběným v České republice. Ten, který manželé Heřmánkovi nově řídí, nabízí dojezd až 484 kilometrů. Navíc disponuje vrcholnou výbavou s nejmodernějšími asistenčními a bezpečnostními systémy a pyšní se nezaměnitelným futuristickým designem.
Zároveň s předáním vozu zahájila společnost Hyundai Motor Czech novou spolupráci s Divadlem Bez zábradlí a stala se jeho ekologickým partnerem.
„Jsem velkým fanouškem ekologických vozů a model Kona přesně splňuje to, co od elektromobilu očekáváme, tedy dlouhý dojezd a rychlé nabíjení. Navíc je velmi pohodlná a neznečišťuje životní prostředí, proto pro nás byla jasnou volbou,“ uvedl Karel Heřmánek.
„Mám radost, že se manželé Heřmánkovi rozhodli pro cestu elektromobility, a jsme potěšeni, že si pro to vybrali právě nošovický model Kona Electric. Jsem přesvědčen, že je čeká spousta příjemných kilometrů bez starostí,“ dodal generální ředitel Hyundai Motor Czech Martin Saitz.
Model Hyundai Kona Electic se od začátku roku 2020 vyrábí v továrně Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Varianta s větší kapacitou baterie 64kWh nabízí dojezd až 484 km, průměrnou spotřebu 14,7 kWh/100 km, výkon 204 koní a z 0 na 80% se na rychlonabíjecí stanici dobije za necelou hodinu. Od uvedení na trh v roce 2018 bylo v České republice registrováno 123 vozů, globálně už model překonal hranici 100 000 prodaných kusů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?