Herec Karel Heřmánek s manželkou Hanou převzali z rukou generálního ředitele Hyundai Motor Czech Martina Saitze klíčky od nového vozu Hyundai Kona Electric. České zastoupení automobilky Hyundai se nově stává ekologickým partnerem Divadla Bez zábradlí.
Model Hyundai Kona je plně elektrickým vozem vyráběným v České republice. Ten, který manželé Heřmánkovi nově řídí, nabízí dojezd až 484 kilometrů. Navíc disponuje vrcholnou výbavou s nejmodernějšími asistenčními a bezpečnostními systémy a pyšní se nezaměnitelným futuristickým designem.
Zároveň s předáním vozu zahájila společnost Hyundai Motor Czech novou spolupráci s Divadlem Bez zábradlí a stala se jeho ekologickým partnerem.
„Jsem velkým fanouškem ekologických vozů a model Kona přesně splňuje to, co od elektromobilu očekáváme, tedy dlouhý dojezd a rychlé nabíjení. Navíc je velmi pohodlná a neznečišťuje životní prostředí, proto pro nás byla jasnou volbou,“ uvedl Karel Heřmánek.
„Mám radost, že se manželé Heřmánkovi rozhodli pro cestu elektromobility, a jsme potěšeni, že si pro to vybrali právě nošovický model Kona Electric. Jsem přesvědčen, že je čeká spousta příjemných kilometrů bez starostí,“ dodal generální ředitel Hyundai Motor Czech Martin Saitz.
Model Hyundai Kona Electic se od začátku roku 2020 vyrábí v továrně Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Varianta s větší kapacitou baterie 64kWh nabízí dojezd až 484 km, průměrnou spotřebu 14,7 kWh/100 km, výkon 204 koní a z 0 na 80% se na rychlonabíjecí stanici dobije za necelou hodinu. Od uvedení na trh v roce 2018 bylo v České republice registrováno 123 vozů, globálně už model překonal hranici 100 000 prodaných kusů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?