Virtuální prohlídky vozů šetří klientům čas

Ilustrační foto
Ilustrační foto, foto: youtube.com
AutoRoad.cz 3. srpna 2020 20:33
Sdílej:

Model vozu, o který mají zájem, si klienti společnosti Auta Super mohou nyní prohlédnout v pohodlí domova. Internetová virtuální prohlídka jim ještě před návštěvou autosalonu zprostředkuje vizuální dojem i maximum potřebných informací o vybraném autě.

"Zavedením této služby reagujeme na zájem zákazníků získat ihned všechny relevantní informace," vysvětlila Petra Suchánková, ředitelka rozvoje Auta Super. Detailní online prezentace tedy šetří čas při výběru a dává klientům pocit jistoty. Nekupují "zajíce v pytli", ale do autosalonu přicházejí téměř najisto pro vybraný vůz, se kterým se už seznámili.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

Proto musí mít prezentace nabízených modelů špičkovou kvalitu. Kromě virtuálních prohlídek, které zájemci najdou na www.autasuper.com/virtualni-prohlidky, si společnost Auta Super zakládá také na zveřejňování profesionálních produktových fotografiích automobilů ve vysokém rozlišení.

Vytvoření perfektně zpracované online prohlídky sice vyžaduje profesionální techniku a je časově i finančně poměrně náročné, ale čísla hovoří ve prospěch takové investice. Virtuální prohlídku vozu si dopřeje 78 % návštěvníků webu Auta Super. A více než polovina z nich (62 %) přichází z mobilních zařízení, tudíž responzivní verze webu musí poskytnout stejný uživatelský komfort jako verze desktopová.

Jak řekla Petra Suchánková, během koronavirové krize společnost prodala několik vozů online, což znamená, že je noví majitelé viděli poprvé naživo až při předání u nich doma. "Nesměli jsme dopustit, aby byli zklamaní. A i když online prodej je a jistě i zůstane doplňkovou službou, toto je další argument pro udržení nadstandardní úrovně prezentace naší nabídky," dodala ředitelka.

Stalo se
Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.

Novinky ze světa EV
Xiaomi YU7

Xiaomi YU7 vypadá jako Ferrari, ujede přes 800 km a chce zničit "bestseller" Tesla Model Y

Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Toyota RAV4 (2026): Chytřejší hybrid, až 100 km na elektřinu a technologie budoucnosti

Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.

Novinky ze světa EV
Na mnichovském veletrhu IAA Mobility odhalí Kia svůj nejnovější model v segmentu elektromobilů.

Nová Kia EV5: Elektrické SUV s dojezdem až 720 km přijde v roce 2026

Korejská automobilka Kia rozšiřuje svou elektrickou flotilu. Na veletrhu IAA Mobility v Mnichově představí nový model EV5, který se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2026. Elektromobil nabídne dojezd až 720 kilometrů a dva typy pohonu.