Virtuální prohlídky vozů šetří klientům čas

AutoRoad.cz, 3. srpna 2020, 20:33 Google+

Model vozu, o který mají zájem, si klienti společnosti Auta Super mohou nyní prohlédnout v pohodlí domova. Internetová virtuální prohlídka jim ještě před návštěvou autosalonu zprostředkuje vizuální dojem i maximum potřebných informací o vybraném autě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: youtube.com

Sdílejte článek

"Zavedením této služby reagujeme na zájem zákazníků získat ihned všechny relevantní informace," vysvětlila Petra Suchánková, ředitelka rozvoje Auta Super. Detailní online prezentace tedy šetří čas při výběru a dává klientům pocit jistoty. Nekupují "zajíce v pytli", ale do autosalonu přicházejí téměř najisto pro vybraný vůz, se kterým se už seznámili.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

Proto musí mít prezentace nabízených modelů špičkovou kvalitu. Kromě virtuálních prohlídek, které zájemci najdou na www.autasuper.com/virtualni-prohlidky, si společnost Auta Super zakládá také na zveřejňování profesionálních produktových fotografiích automobilů ve vysokém rozlišení.

Vytvoření perfektně zpracované online prohlídky sice vyžaduje profesionální techniku a je časově i finančně poměrně náročné, ale čísla hovoří ve prospěch takové investice. Virtuální prohlídku vozu si dopřeje 78 % návštěvníků webu Auta Super. A více než polovina z nich (62 %) přichází z mobilních zařízení, tudíž responzivní verze webu musí poskytnout stejný uživatelský komfort jako verze desktopová.

Jak řekla Petra Suchánková, během koronavirové krize společnost prodala několik vozů online, což znamená, že je noví majitelé viděli poprvé naživo až při předání u nich doma. "Nesměli jsme dopustit, aby byli zklamaní. A i když online prodej je a jistě i zůstane doplňkovou službou, toto je další argument pro udržení nadstandardní úrovně prezentace naší nabídky," dodala ředitelka.

Vytisknout

Diskuze: Virtuální prohlídky vozů šetří klientům čas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Hyundai Ioniq 6

TEST Hyundai Ioniq 6 – když aerodynamika a co nejvyšší dojezd hrají prim

Bezpečná jízda v zimních podmínkách

Pirelli radí, jak jezdit v zimě

Která ojetá auta jsou nejméně populární? (ilustrační foto)

Cebia odhalila další velmi rozšířený podvod s ojetými vozy

Ilustrační foto

Kdo chce odškodnění po srážce se zvěří, musí být připraven

Cestování na čtyřech kolech se stalo synonymem pro svobodu, dobrodružství i nezávislost

Pět nejčastějších omylů spojených se zimní dovolenou v karavanu

Volkswagen ID.7 - premiéra téměř pětimetrového čistě bateriového elektrického sedanu vyšší střední třídy

Potvrzeno. Tohle mluví o elektromobilech v Česku jasně

Hyundai IONIQ 5

TEST Hyundai Ioniq 5 AWD – vetřelec z jiné planety, který překvapí i pozlobí

Toyota

Pět základních smyslů při nehodě nečekaně v ohrožení

DS 4 Crossback 1.5 BlueHDi

Test DS4 Rivoli Cross 1.5 BlueHDi 130 EA8, moře stylu, malá spotřeba

ojetá auta

Situace v Česku na trhu ojetých aut za 9 měsíců letošního roku

Kia Stinger

Kia na českém trhu. Oslava nebo smutek?

Představení Škody Superb 4. generace

Škoda Superb 4. generace: Více prostoru a pohodlí, 6 pohonných jednotek, inovativní systémy

Toyota HySE-X1

Toyota bude na Dakaru testovat lehký vodíkový vůz

Toyota GR86

TEST Toyota GR86 - návyková záležitost za cenu běžné Octavie

Ilustrační foto

Podzimní nástrahy: Pozor na nízké slunce, zvěř i ledovku

reklama

Doporučujeme

Thomas Schäfer se ujímá funkce předsedy představenstva společnosti Škoda Auto

Konec spekulací. Thomas Schäfer byl potvrzen novým předsedou představenstva…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kdo chce odškodnění po srážce se zvěří, musí být připraven

  2. Pirelli radí, jak jezdit v zimě

  3. TEST Hyundai Ioniq 6 – když aerodynamika a co nejvyšší dojezd hrají prim

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud