Virtuální prohlídky vozů šetří klientům čas

AutoRoad.cz, 3. srpna 2020, 20:33 Google+

Model vozu, o který mají zájem, si klienti společnosti Auta Super mohou nyní prohlédnout v pohodlí domova. Internetová virtuální prohlídka jim ještě před návštěvou autosalonu zprostředkuje vizuální dojem i maximum potřebných informací o vybraném autě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: youtube.com

Sdílejte článek

"Zavedením této služby reagujeme na zájem zákazníků získat ihned všechny relevantní informace," vysvětlila Petra Suchánková, ředitelka rozvoje Auta Super. Detailní online prezentace tedy šetří čas při výběru a dává klientům pocit jistoty. Nekupují "zajíce v pytli", ale do autosalonu přicházejí téměř najisto pro vybraný vůz, se kterým se už seznámili.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

Proto musí mít prezentace nabízených modelů špičkovou kvalitu. Kromě virtuálních prohlídek, které zájemci najdou na www.autasuper.com/virtualni-prohlidky, si společnost Auta Super zakládá také na zveřejňování profesionálních produktových fotografiích automobilů ve vysokém rozlišení.

Vytvoření perfektně zpracované online prohlídky sice vyžaduje profesionální techniku a je časově i finančně poměrně náročné, ale čísla hovoří ve prospěch takové investice. Virtuální prohlídku vozu si dopřeje 78 % návštěvníků webu Auta Super. A více než polovina z nich (62 %) přichází z mobilních zařízení, tudíž responzivní verze webu musí poskytnout stejný uživatelský komfort jako verze desktopová.

Jak řekla Petra Suchánková, během koronavirové krize společnost prodala několik vozů online, což znamená, že je noví majitelé viděli poprvé naživo až při předání u nich doma. "Nesměli jsme dopustit, aby byli zklamaní. A i když online prodej je a jistě i zůstane doplňkovou službou, toto je další argument pro udržení nadstandardní úrovně prezentace naší nabídky," dodala ředitelka.

Vytisknout

Diskuze: Virtuální prohlídky vozů šetří klientům čas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

reklama

Doporučujeme

Thomas Schäfer se ujímá funkce předsedy představenstva společnosti Škoda Auto

Konec spekulací. Thomas Schäfer byl potvrzen novým předsedou představenstva…

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud