Toyota změnila logo

AutoRoad.cz, 20. července 2020, 23:21 Google+

Toyota v Evropě představuje nový design značky zahrnující přepracované logo a písmo. Tato změna symbolizuje proměnu Toyoty z klasické automobilky ve firmu poskytující služby mobility. Nový designový jazyk bude snadno využitelný napříč všemi digitálními i fyzickými komunikačními platformami. Zohledňuje tím různorodější klientelu využívající širší škálu produktů a služeb.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT

Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT | foto: Toyota

Sdílejte článek

Nová vizuální identita je jednodušší a je formována čtyřmi klíčovými principy: progresivním smýšlením, připraveností na mobilní technologie, větší prémiovostí a vysokou mírou konzistence napříč všemi obchodními jednotkami i dílčími značkami.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

Nové logo Toyota je zhuštěním původního emblému do jednoduchého 2D formátu bez nápisu Toyota, neboť samotný emblém je v rámci Evropy velmi dobře znám. Design evokuje jednoduchost, transparentnost i modernost a je dokonale uzpůsoben digitálnímu prostředí, avšak neméně účinný je i v reálném světě.

img-responsive

Nové logo Toyoty je zhuštěním původního do jednoduchého 2D formátu a bez nápisu | foto: Toyota

img-responsive

Stávající logo Toyoty je ve formátu 3D a s textem | foto: Toyota

Uplatní se ve veškeré komunikaci, nicméně dosavadní logo se bude i nadále  používat na vozech Toyota. Aktuálně používaná značení prodejců zůstanou prozatím beze změny a budou upravena v roce 2025 v rámci nového designového konceptu.

Nová vizuální identita se představuje včetně nového písma Toyota Type, univerzálně použitelného v on-line i off-line prostředí. Jde o další krok v přípravě na digitální prostředí a rozšiřování online obchodních aktivit v Evropě.

Nový logotyp zároveň přináší vyšší srozumitelnost a konzistenci napříč různými obchodními oblastmi Toyoty, včetně změn v označeních jednotlivých dílčích značek.

„Nový vizuální design značky myslí na budoucnost. Zaměřili jsme se na navázání ještě intenzivnějších vztahů se zákazníky. To vše, aby mohli lépe držet krok s elektrifikací našich vozidel, službami mobility i online maloobchodními aktivitami značky Toyota. Poprvé se s tímto konceptem mohou setkat při uvedení zcela nové Toyoty Yaris Hybrid, která přichází ve své 4. generaci,“ říká Didier Gambart, víceprezident Toyota Motor Europe.

Vytisknout

Diskuze: Toyota změnila logo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mercedes-Benz koncept EQ A

Mercedes si kvůli možnému přidělování plynu vyrábí součástky do zásoby

Porsche Cayenne GTS

Zájem o akcie Porsche překračuje očekávání. Ví se, kdo po nich jde

ceny pohonných hmot

Prémiová paliva, jak to vidí Češi?

Ilustrační foto

Češi pod tíhou rostoucích nákladů mají řešení na cestování

Škoda Vision GT

ŠKODA VISION GT

Tesla

Tesla možná mění strategii. Jsou v tom dotace, energie nebo něco jiného?

Ilustrační foto

Prodej aut v EU se v srpnu zvýšil, skončil více než rok trvající propad

Iveco a Hyundai představily prototyp dodávky eDaily na vodíkový pohon

Iveco a Hyundai představily prototyp dodávky eDaily na vodíkový pohon

Škoda Karoq

TEST: Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 Style – rodinný univerzál po modernizaci

Dacia MANIFESTO

Dacia překvapila konceptem MANIFESTO

servis

Včasná diagnostika může předejít drahým opravám

Ilustrační foto

Odškodnění po nehodě – o statisíce vás mohou připravit banální chyby

Ferrari Purosangue

Dvanáctiválcové SUV, které zrychlí na stovku za 3,3 sekund? Přivítejte nové Ferrari Purosangue

Škoda Auto zprovoznila veřejné rychlodobíjecí stanice u Zákaznického centra v Mladé Boleslavi

Nevěří vlastním očím, dobíjení elektromobilů zdražilo i o 80%

Mercedes

Němečtí ekologové neuspěli s žalobou proti Mercedesu

reklama

Doporučujeme

Kompaktní SUV Hyundai Kona Electric zvládlo v rámci 24hodinového testu ujet celkem 1 823 km

JE TO MÁLO NEBO MOC? Hyundai prozradil, kolik prodal SUV Hyundai Kona Electric

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Iveco a Hyundai představily prototyp dodávky eDaily na vodíkový pohon

  2. Tesla možná mění strategii. Jsou v tom dotace, energie nebo něco jiného?

  3. Dacia překvapila konceptem MANIFESTO

  4. ŠKODA VISION GT

  5. Prodej aut v EU se v srpnu zvýšil, skončil více než rok trvající propad

  6. Prémiová paliva, jak to vidí Češi?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud