Toyota změnila logo

AutoRoad.cz, 20. července 2020, 23:21 Google+

Toyota v Evropě představuje nový design značky zahrnující přepracované logo a písmo. Tato změna symbolizuje proměnu Toyoty z klasické automobilky ve firmu poskytující služby mobility. Nový designový jazyk bude snadno využitelný napříč všemi digitálními i fyzickými komunikačními platformami. Zohledňuje tím různorodější klientelu využívající širší škálu produktů a služeb.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT

Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT | foto: Toyota

Sdílejte článek

Nová vizuální identita je jednodušší a je formována čtyřmi klíčovými principy: progresivním smýšlením, připraveností na mobilní technologie, větší prémiovostí a vysokou mírou konzistence napříč všemi obchodními jednotkami i dílčími značkami.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

Nové logo Toyota je zhuštěním původního emblému do jednoduchého 2D formátu bez nápisu Toyota, neboť samotný emblém je v rámci Evropy velmi dobře znám. Design evokuje jednoduchost, transparentnost i modernost a je dokonale uzpůsoben digitálnímu prostředí, avšak neméně účinný je i v reálném světě.

img-responsive

Nové logo Toyoty je zhuštěním původního do jednoduchého 2D formátu a bez nápisu | foto: Toyota

img-responsive

Stávající logo Toyoty je ve formátu 3D a s textem | foto: Toyota

Uplatní se ve veškeré komunikaci, nicméně dosavadní logo se bude i nadále  používat na vozech Toyota. Aktuálně používaná značení prodejců zůstanou prozatím beze změny a budou upravena v roce 2025 v rámci nového designového konceptu.

Nová vizuální identita se představuje včetně nového písma Toyota Type, univerzálně použitelného v on-line i off-line prostředí. Jde o další krok v přípravě na digitální prostředí a rozšiřování online obchodních aktivit v Evropě.

Nový logotyp zároveň přináší vyšší srozumitelnost a konzistenci napříč různými obchodními oblastmi Toyoty, včetně změn v označeních jednotlivých dílčích značek.

„Nový vizuální design značky myslí na budoucnost. Zaměřili jsme se na navázání ještě intenzivnějších vztahů se zákazníky. To vše, aby mohli lépe držet krok s elektrifikací našich vozidel, službami mobility i online maloobchodními aktivitami značky Toyota. Poprvé se s tímto konceptem mohou setkat při uvedení zcela nové Toyoty Yaris Hybrid, která přichází ve své 4. generaci,“ říká Didier Gambart, víceprezident Toyota Motor Europe.

Vytisknout

Diskuze: Toyota změnila logo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Piasecki PA-890

První vrtulník na vodík se pomalu ale jistě začíná rýsovat, vypadá opravdu zajímavě

ford fiesta

Ford představuje modernizovanou Fiestu, která je připravená na budoucnost

Ilustrační fotografie

V Česku vzniká kladivo na auta odmítaná lidmi a protlačovaná EU

Tatra Tactic 4x4 II. generace

Na polygonu v Kopřivnici probíhá představení vojenské, hasičské i stavební techniky

Ford Transit Trail

Test: Ford Transit Trail – outdoor dodávka, která je skvělým základem pro „malého“ bydlíka

Škoda Fabia Combi Scoutline

Škoda Fabia Combi končí. Jak to s ní vypadá v bazarech?

on-line prodej

Jako plech po tornádu. Automobilový trh je pokřivený, covid, elektromobilita, čipy...

Jeep Willys

Test: Jeep Willys, legenda U.S. Army

Toyota přepracovala Mirai, nová generace má mít dojezd 650 km, atraktivní vzhled a produkuje jen čistou vodu

Na vodíkovou Toyotu Mirai stříleli z pistole

Mercedes-Benz G-Boss

Mercedes-Benz třídy G od G&B Design vypadá jako rozzlobený school bus

Ilustrační foto

Nemáte kabriolet? I tak můžete dýchat čerstvý vzduch

Nákup aut se přesouvá do online prostředí

Nákup aut se přesouvá do online prostředí

Ilustrační foto

Škoda v Česku zastaví výrobu. Promluvily odbory

mercedes-benz citan

Nový Mercedes-Benz Citan jako obytný vůz

Hyundai Kona Electric

Test Hyundai Kona electric. Má stále co nabídnout?

reklama

Doporučujeme

Kompaktní SUV Hyundai Kona Electric zvládlo v rámci 24hodinového testu ujet celkem 1 823 km

JE TO MÁLO NEBO MOC? Hyundai prozradil, kolik prodal SUV Hyundai Kona Electric

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ford představuje modernizovanou Fiestu, která je připravená na budoucnost

  2. V Česku vzniká kladivo na auta odmítaná lidmi a protlačovaná EU

  3. Na polygonu v Kopřivnici probíhá představení vojenské, hasičské i stavební techniky

  4. Test: Ford Transit Trail – outdoor dodávka, která je skvělým základem pro „malého“ bydlíka

  5. Škoda Fabia Combi končí. Jak to s ní vypadá v bazarech?

  6. Jako plech po tornádu. Automobilový trh je pokřivený, covid, elektromobilita, čipy...

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud