Toyota změnila logo

AutoRoad.cz, 20. července 2020, 23:21 Google+

Toyota v Evropě představuje nový design značky zahrnující přepracované logo a písmo. Tato změna symbolizuje proměnu Toyoty z klasické automobilky ve firmu poskytující služby mobility. Nový designový jazyk bude snadno využitelný napříč všemi digitálními i fyzickými komunikačními platformami. Zohledňuje tím různorodější klientelu využívající širší škálu produktů a služeb.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT

Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT | foto: Toyota

Sdílejte článek

Nová vizuální identita je jednodušší a je formována čtyřmi klíčovými principy: progresivním smýšlením, připraveností na mobilní technologie, větší prémiovostí a vysokou mírou konzistence napříč všemi obchodními jednotkami i dílčími značkami.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

Nové logo Toyota je zhuštěním původního emblému do jednoduchého 2D formátu bez nápisu Toyota, neboť samotný emblém je v rámci Evropy velmi dobře znám. Design evokuje jednoduchost, transparentnost i modernost a je dokonale uzpůsoben digitálnímu prostředí, avšak neméně účinný je i v reálném světě.

img-responsive

Nové logo Toyoty je zhuštěním původního do jednoduchého 2D formátu a bez nápisu | foto: Toyota

img-responsive

Stávající logo Toyoty je ve formátu 3D a s textem | foto: Toyota

Uplatní se ve veškeré komunikaci, nicméně dosavadní logo se bude i nadále  používat na vozech Toyota. Aktuálně používaná značení prodejců zůstanou prozatím beze změny a budou upravena v roce 2025 v rámci nového designového konceptu.

Nová vizuální identita se představuje včetně nového písma Toyota Type, univerzálně použitelného v on-line i off-line prostředí. Jde o další krok v přípravě na digitální prostředí a rozšiřování online obchodních aktivit v Evropě.

Nový logotyp zároveň přináší vyšší srozumitelnost a konzistenci napříč různými obchodními oblastmi Toyoty, včetně změn v označeních jednotlivých dílčích značek.

„Nový vizuální design značky myslí na budoucnost. Zaměřili jsme se na navázání ještě intenzivnějších vztahů se zákazníky. To vše, aby mohli lépe držet krok s elektrifikací našich vozidel, službami mobility i online maloobchodními aktivitami značky Toyota. Poprvé se s tímto konceptem mohou setkat při uvedení zcela nové Toyoty Yaris Hybrid, která přichází ve své 4. generaci,“ říká Didier Gambart, víceprezident Toyota Motor Europe.

Vytisknout

Diskuze: Toyota změnila logo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Honda HR-V e:HEV

EXKLUZIVNĚ! Honda představila zcela nový HR-V e:HEV, přinášíme vše podstatné

Suzuki Vitara

Suzuki Vitara Style, oblíbené SUV v limitované edici nabídne výraznější desing a prodlouženou záruku

3 případy, kdy vás povinné ručení nezachrání

3 případy, kdy vás povinné ručení nezachrání

Toyota přepracovala Mirai, nová generace má mít dojezd 650 km, atraktivní vzhled a produkuje jen čistou vodu

Toyota Mirai v prodeji na českém trhu. Smysluplná ekologie, ale ceník začíná hodně vysoko...

Volkswagen bude značit vrcholné modely z rodiny ID. písmeny GTX

Volkswagen bude pro vrcholné modely ID. používat označení GTX

Toyota Camry

Toyota Camry – japonský samuraj, který se snaží vyhrát předem prohraný boj

Lexus ES - lepší odhlučnění, větší pohodlí při jízdě, nový dotykový displej, špičková aktivní bezpečnost, jedinečný pocit za volantem

Lexus odhalil luxusní manažerský sedan ES

Volkswagen Polo bude mít premiéru 22. dubna 2021

Nový Volkswagen Polo bude mít světovou premiéru již ve čtvrtek

Ford Transit Nugget

Češi startují nový trend. Obytné vozy jdou na dračku, zejména ty opravdu velké

Land Rover Discovery D300

Test: Land Rover Discovery D300 - Hybridní mastodont za 2,4 milionu, který zvládne téměř vše

Renault Arkana

Nové SUV Coupe míří na Český trh

Nový Seat Ibiza se představuje! Zaměřeno na radost, zážitky, pohodu a ekologii

Nový Seat Ibiza se představuje! Zaměřeno na radost, zážitky, pohodu a ekologii

New Mercedes EQS 2022 - relaxed DRIVING & crazy ELECTRIC SOUND

VIDEO: Nový Mercedes-Benz EQS 2022 je tady!

Lidé během první vlny pandemie na silnicích méně bourali. Povinné ručení tak zdraží jen málo

Lidé během první vlny pandemie na silnicích méně bourali. Povinné ručení tak zdraží jen málo

Lamborghini

Tady šlo o miliony, americký youtuber přeskočil Urusem Aventador

reklama

Doporučujeme

Kompaktní SUV Hyundai Kona Electric zvládlo v rámci 24hodinového testu ujet celkem 1 823 km

JE TO MÁLO NEBO MOC? Hyundai prozradil, kolik prodal SUV Hyundai Kona Electric

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Češi startují nový trend. Obytné vozy jdou na dračku, zejména ty opravdu velké

  2. Lexus odhalil luxusní manažerský sedan ES

  3. Toyota Mirai v prodeji na českém trhu. Smysluplná ekologie, ale ceník začíná hodně vysoko...

  4. 3 případy, kdy vás povinné ručení nezachrání

  5. Toyota Camry – japonský samuraj, který se snaží vyhrát předem prohraný boj

  6. Nový Volkswagen Polo bude mít světovou premiéru již ve čtvrtek

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud