Toyota změnila logo

AutoRoad.cz, 20. července 2020, 23:21 Google+

Toyota v Evropě představuje nový design značky zahrnující přepracované logo a písmo. Tato změna symbolizuje proměnu Toyoty z klasické automobilky ve firmu poskytující služby mobility. Nový designový jazyk bude snadno využitelný napříč všemi digitálními i fyzickými komunikačními platformami. Zohledňuje tím různorodější klientelu využívající širší škálu produktů a služeb.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT

Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT | foto: Toyota

Sdílejte článek

Nová vizuální identita je jednodušší a je formována čtyřmi klíčovými principy: progresivním smýšlením, připraveností na mobilní technologie, větší prémiovostí a vysokou mírou konzistence napříč všemi obchodními jednotkami i dílčími značkami.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

Nové logo Toyota je zhuštěním původního emblému do jednoduchého 2D formátu bez nápisu Toyota, neboť samotný emblém je v rámci Evropy velmi dobře znám. Design evokuje jednoduchost, transparentnost i modernost a je dokonale uzpůsoben digitálnímu prostředí, avšak neméně účinný je i v reálném světě.

img-responsive

Nové logo Toyoty je zhuštěním původního do jednoduchého 2D formátu a bez nápisu | foto: Toyota

img-responsive

Stávající logo Toyoty je ve formátu 3D a s textem | foto: Toyota

Uplatní se ve veškeré komunikaci, nicméně dosavadní logo se bude i nadále  používat na vozech Toyota. Aktuálně používaná značení prodejců zůstanou prozatím beze změny a budou upravena v roce 2025 v rámci nového designového konceptu.

Nová vizuální identita se představuje včetně nového písma Toyota Type, univerzálně použitelného v on-line i off-line prostředí. Jde o další krok v přípravě na digitální prostředí a rozšiřování online obchodních aktivit v Evropě.

Nový logotyp zároveň přináší vyšší srozumitelnost a konzistenci napříč různými obchodními oblastmi Toyoty, včetně změn v označeních jednotlivých dílčích značek.

„Nový vizuální design značky myslí na budoucnost. Zaměřili jsme se na navázání ještě intenzivnějších vztahů se zákazníky. To vše, aby mohli lépe držet krok s elektrifikací našich vozidel, službami mobility i online maloobchodními aktivitami značky Toyota. Poprvé se s tímto konceptem mohou setkat při uvedení zcela nové Toyoty Yaris Hybrid, která přichází ve své 4. generaci,“ říká Didier Gambart, víceprezident Toyota Motor Europe.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Toyota změnila logo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lexus NX 300h

Test Lexus NX 300h 4x4 E-FOUR, prémiové SUV jde vlastní cestou

Lexus zlepšuje viditelnost v noci a zvyšuje bezpečnost na silnicích

PŘÍMO OD VÝROBCE. Prémiové vozy za lákavou cenu na internetu? Předváděcí, skladové i použité

Britským policistům došla trpělivost, ujíždějící motorkáře začala srážet

Co dělat, když máme dopravní přestupek v zahraničí? Výše pokut v Čechy oblíbených zemích

Závod Babet

Mezinárodní dvanáctihodinový závod Babett

Uber

Nová jednoduše fungující aplikace Uberu zvyšuje bezpečnost pasažérů

BYD Han EV

BYD přiváží do Evropy svůj prémiový sedan Han EV, z 0 na 100 km/h umí za 3,9 s

SUV Peugeot 3008 Hybrid4 nabízí výkon 300 koní

Registrace nových vozů prozradily změny. Jak se tedy v Česku díváme na ekologii aut?

Laurin & Klement Voiturette A, první automobil s Mladé Boleslavi.

Cesta časem s dvanácti milníky historie Škody

Ilustrační foto

Virtuální prohlídky vozů šetří klientům čas

Thomas Schäfer se ujímá funkce předsedy představenstva společnosti Škoda Auto

Konec spekulací. Thomas Schäfer byl potvrzen novým předsedou představenstva Škoda Auto

Volkswagen Arteon

Zákazníci již mohou objednávat nové modely Volkswagen Arteon a Arteon Shooting Brake

UAZ Buchanka

Oblíbená Buchanka s obytnou vestavbou od firmy Moltomeno

volkswagen caddy

Volkswagen zveřejnil první fotografie nového malého kempovacího vozu

Suzuki Vitara Mild Hybrid

Test: Suzuki Vitara 1.4 BOOSTERJET HYBRID, nad očekávaní povedené SUV

ceny pohonných hmot

Kolik litrů paliva si můžete koupit za průměrnou mzdu v Česku a ve světě?

reklama

Doporučujeme

Kompaktní SUV Hyundai Kona Electric zvládlo v rámci 24hodinového testu ujet celkem 1 823 km

JE TO MÁLO NEBO MOC? Hyundai prozradil, kolik prodal SUV Hyundai Kona Electric

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. BYD přiváží do Evropy svůj prémiový sedan Han EV, z 0 na 100 km/h umí za 3,9 s

  2. Cesta časem s dvanácti milníky historie Škody

  3. Registrace nových vozů prozradily změny. Jak se tedy v Česku díváme na ekologii aut?

  4. Mezinárodní dvanáctihodinový závod Babett

  5. Co dělat, když máme dopravní přestupek v zahraničí? Výše pokut v Čechy oblíbených zemích

  6. Nová jednoduše fungující aplikace Uberu zvyšuje bezpečnost pasažérů

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud