V minulosti se Murray často zmiňoval o tom, že Mclaren F1 nikdy nedostal přímého nástupce. Rozhodl se tedy, že jej představí sám. Začal tedy pracovat na voze, jehož hmotnost nepřesáhne 1 tunu, pohánět jej bude atmosférický motor V12 a řidič bude sedět uprostřed. Později jsme se dozvěděli i konkrétní čísla. Atmosférický motor z dílen britského Cosworthu dosahuje na dnešní dobu „pouhých“ 650 koní, pohánět však bude muší váhu 980 kg.
Poznávacím prvkem hypersportu T50 je obří 400 mm ventilátor na zádi vozu, podobně jako měl legendární monopost Brabham BT46. Jeho úkolem je usměrňovat proudění pod vozem. S jeho pomocí je možné kontrolovat přítlak vozu, vůz tak bude mít 2 módy: vysoký přítlak při jízdě v zatáčkách a nízký příklad pro dosažení maximální rychlosti. Ventilátor není poháněn motorem vozu, nýbrž nezávislým 48V elektrickým systémem.
Díky variabilnímu časování ventilů bude mít dvanáctiválcový motor o objemu 3,9 litru dvě tváře. První mapa řídící jednotky pro běžnou jízdu s nízkou spotřebou a emisemi končí v 9000 otáčkách za minutu. Druhá mapa, která do akce zapojí ostrou vačku, nastavuje omezovač na 12 100 otáček za minutu. Motor tedy splní přísné emisní normy, jelikož v žádném z testů měření emisí se do akce nezapojí agresivní mapa řídící jednotky. Maximální výkon motorů je 650 koní, při vysokých rychlostech by se však díky náporovému sání na střeše měl přiblížit číslu 700.
Dalším specifikem pohonného ústrojí je spojení motoru a převodovky bez použití setrvačníku – stejně jako původní McLaren F1. Díky tomu bude mít motor bleskovou reakci na přidání plynu. Převodovka měla být původně automatická s pádly pod volantem, nakonec však bylo vyslyšeno přání potenciálních zákazníku a vůz dostane šestistupňovou manuální převodovku. Prvních pět stupňů bude velmi krátkých pro maximální zrychlení, šestý rychlostní stupeň bude rychloběh pro snížení spotřeby a hluku.
Zavěšení je vyrobeno z kovaných hliníkových slitin. Cílem bylo vyhnout se křehkým karbonovým dílům, proto na voze nejsou použita ani lehká karbonová kola. Vůz bude mít relativně vysokou světlou výšku, nebude tedy potřeba žádného systému pro zdvih přední části k přejezdu retardérů. Oproti McLarenu F1 nedošlo ani k výraznému nárůstu rozměrů. T50 je o 30 mm širší a o 18 mm delší. Přesto dokáže pojmout 3 pasažéry i jejich zavazadla.
Za svou výjimečnost si T50 nechá řádně zaplatit. Cena bude okolo 70 milionů korun a dodávky začnou v roce 2022. Vyrobeno bude pouze 100 kusů. „Měli jsme debatu s akcionáři ohledně ceny – pokud bychom vyrobili 300 vozů s cenou 800 tisíc liber, ale nechci vyrobit tolik vozů, nechci být výrobce automobilů. Chci jen vyrobit pár velmi speciálních vozů pro lidi, kteří chtějí vlastnit kus inženýrství a umění,“ obhajuje Murray vysokou cenovku.
„V McLarenu F1 bylo vše zaměřeno na zážitek z řízení, zpětnou vazbu a inženýrskou kvalitu. Byl lehký, ale měl prostor pro tři, jejich zavazadla, klimatizaci a rádio - všechno, co jste potřebovali k cestování. T50 je výrazně lepší ve všech směrech. Je to Lotus Elise s vzadu umístěným motorem V12 o výkonu 650 koní, a to je vzrušující,“ uzavírá Murray.