Pokud jste někdy uvažovali o pořízení prémiového automobilu, pravděpodobně jste se setkali i s prémiovými cenami za příslušenství. V případě exkluzivního McLarenu Senna se však ceny za příslušenství vyšplhaly až neuvěřitelně vysoko. Své by o tom mohl vyprávět třeba podnikatel Manny Khoshbin, který jen za příslušenství ke svému novému McLarenu Senna zaplatil téměř 5.8 milionu korun.
Kdo je vlastně Manny Khoshbin? Jedná se o nesmírně úspěšného podnikatele, jehož majetek v realitách se odhaduje na čtvrt miliardy dolarů. Jeho slabostí jsou navíc exkluzivní automobily, mezi kterými nechybí minimálně dva vozy Bugatti, pět exponátů Mercedes-Benz SLR McLaren, Koenigsegg, McLaren P1 a tak bychom mohli pokračovat ještě dlouho.
Poměrně nedávno se však Khoshbin stal majitelem i nového McLarenu Senna, který se v současnosti řadí mezi nejexkluzivnější nové vozy světa. Automobilka totiž vyrobí pouze 500 kusů, přičemž základní cena se pohybuje okolo 1 milionu dolarů. Tedy cca 25 000 000 Kč.
To by přišlo již mnoha lidem šílené, nicméně Khoshbin si nechal svůj vůz osadit příplatkovými doplňky v hodnotě dalších 250 000 dolarů - tedy cca 5.8 milionu korun. Připlatil si snad za všechny dostupné karbonové doplňky, barvu inspirovanou závodním vozem Ayrtona Senny a mnoho dalších doplňků - včetně lahve na vodu za 7 000 dolarů. Tedy cca 162 000 Kč.
Pro většinu z nás je to naprosto nepředstavitelné, zvláště když lahev na první pohled připomíná něco, co se dá na internetu objednat nanejvýš za pár stovek a to v excelentní kvalitě. Nenechte se však zmást, neboť tato lahev je součástí systému, který automobilka převzala přímo ze závodních speciálů.
Lahev se dá totiž umístit do speciálního karbonového držáku mezi sedačkami, který je osazen speciální elektrickou pumpou a vede z něj hadička až k vašim ústům. Pokud tedy máte během cesty žízeň, stačí jen stisknout tlačítko a do úst vám začne proudit váš oblíbený nápoj z lahve. A vy tak ani nemusíte odvracet svou pozornost od řízení.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?