Lynk & Co bylo založeno teprve v roce 2016 a má nabídnout technologie Volva v levnějším balení. V Číně chce větší část své produkce navíc firma nabídnout prostřednictvím předplatného, místo běžného modelu prodeje. Nová značka, v Číně známá jako Lingke, má už v současnosti na domácím trhu v nabídce tři modely. Dvě SUV doplňuje také sedan 03, postavený na stejné platformě CMA, kterou Lynk & Co sdílí i s dalšími značkami z portfolia Geely.
Alain Visser, CEO Lynk & Co nedávno v interview přinesl bližší detaily k expanzi Lynk & Co na starý kontinent. Mezi záplavou módních frází o mobilitě se objevily i některé zajímavé informace. Geely považuje svou novou značku za divokého koně, který ma změnit způsob fungování autoprůmyslu a stát se vůbec první opravdu globální značkou z Číny.
V čem má spočívat unikátnost Lynku? Nebude mít tradiční autosalony, ale "vlajkové obchody". Každý stát dostane dva až tři takové obchody, které budou doplněny malými pop-up obchody, cestujícími po zbývajících městech. Ve Švédsku bude jeden vlajkévý obchod ve Stockholmu, člověk z menšího města se zájmem o koupi čínského vozu tedy bude muset počkat, až k němu dorazí pop-up obchod. Například v Gothenburgu se má ale takový pop-up obchod objevit každý měsíc na týden.
V každém obchodě Lynku se zájemce může cítit jako v moderní kavárně, usadí se na pohodlné sedačky a dá si kávu. Pokud mu káva zachutná a sedačka přijde pohodlná, může si oboje na místě zakoupit. Obchody Lynk & Co totiž kromě aut nabídnou i prodej merchandisingu, od šálku na kávu, přes boty až po skůtry a nábytek. Firmu už prý kontaktovaly desítky firem se zájmem nabízet své zboží přes novou platformu.
První obchody Lynk & Co se v Evropě začnou objevovat už příští rok, ten následující firma expanduje do USA. V Číně jsou už vozy v prodeji téměř dva roky a vloni dosáhly celkévá čísla prodejů 120 tisíc kusů, tedy dosti slušný výsledek na zcela novou značku.