Pokud jste se rozhodli, že budete hledat novou lásku svého života na internetové seznamce, máme pro vás zajímavý tip na výběr vozu. Jak totiž ukázal průzkum jedné zámořské on-line seznamky, tradiční fotky naleštěných sporťáků na profilu už totiž dneska tolik netáhnou. Do módy se místo nich dostaly vozy značky Jeep, které si navíc od ostatních udržují solidní odstup.
Na zajímavou studii realizovanou provozovateli zámořské on-line seznamky Zoosk, kterou zpracoval web Askmen.com, upozornilo v posledních dnech hned několik motoristických webů, včetně Car na Driver nebo Motor1. Všechny totiž víceméně překvapilo, jak velký vliv může mít vlastnictví toho správného vozu na počet zpráv, které majitelé profilů odstávají.
Vezměme to ale od začátku. Jak zjistila studie webu Zoosk, která se věnovala analýze mužských i ženských profilů, informace o vlastnictví vozu a jeho fotka v galerii zvyšovala počet příchozích zpráv až o 165 % ve srovnání s profily lidí, kteří vůz nemají a nebo se jeho vlastnictvím nepochlubili.
Vůbec nejvyšší počet zpráv však dostávají majitelé vozů značky Jeep, u kterých se nárůst oproti profilům bez aut vyšplhal až na 234 %. Na druhém místě pak skončili majitelé vozů BMW s o 134 % vyšším počtem obdržených zpráv a na třetím místě jsou majitelé vozů Toyota, kteří se těší z 73 % více zpráv.
Podle Askmen se vyššího počtu zpráv dočkali i lidé, kteří kromě jiného zmínili na svém profilu i vozy značek Nissan, Land Rover, Subaru nebo Mercedes. Naopak nižší počty zpráv obdrželi lidé, kteří se chlubili vlastnictvím vozů značek Honda, Chevrolet, Ferrari, Lexus, Dodge nebo Mazda. Vůbec nejhůře však dopadli lidé, kteří se chlubili vlastnictvím hatchbacků. U nich totiž prý procento přijatých zpráv kleslo o - 15 %.
Podobné výzkumy je však potřeba brát se skutečně velkou dávkou nadhledu. Bavíme se totiž o americké seznamce, neznáme průběh ani hodnocení celé studie a v neposlední řadě: je potřeba mít na paměti, že lidé o sobě v profilech na seznamkách nemusí říci celou pravdu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?