Pokud jste se rozhodli, že budete hledat novou lásku svého života na internetové seznamce, máme pro vás zajímavý tip na výběr vozu. Jak totiž ukázal průzkum jedné zámořské on-line seznamky, tradiční fotky naleštěných sporťáků na profilu už totiž dneska tolik netáhnou. Do módy se místo nich dostaly vozy značky Jeep, které si navíc od ostatních udržují solidní odstup.
Na zajímavou studii realizovanou provozovateli zámořské on-line seznamky Zoosk, kterou zpracoval web Askmen.com, upozornilo v posledních dnech hned několik motoristických webů, včetně Car na Driver nebo Motor1. Všechny totiž víceméně překvapilo, jak velký vliv může mít vlastnictví toho správného vozu na počet zpráv, které majitelé profilů odstávají.
Vezměme to ale od začátku. Jak zjistila studie webu Zoosk, která se věnovala analýze mužských i ženských profilů, informace o vlastnictví vozu a jeho fotka v galerii zvyšovala počet příchozích zpráv až o 165 % ve srovnání s profily lidí, kteří vůz nemají a nebo se jeho vlastnictvím nepochlubili.
Vůbec nejvyšší počet zpráv však dostávají majitelé vozů značky Jeep, u kterých se nárůst oproti profilům bez aut vyšplhal až na 234 %. Na druhém místě pak skončili majitelé vozů BMW s o 134 % vyšším počtem obdržených zpráv a na třetím místě jsou majitelé vozů Toyota, kteří se těší z 73 % více zpráv.
Podle Askmen se vyššího počtu zpráv dočkali i lidé, kteří kromě jiného zmínili na svém profilu i vozy značek Nissan, Land Rover, Subaru nebo Mercedes. Naopak nižší počty zpráv obdrželi lidé, kteří se chlubili vlastnictvím vozů značek Honda, Chevrolet, Ferrari, Lexus, Dodge nebo Mazda. Vůbec nejhůře však dopadli lidé, kteří se chlubili vlastnictvím hatchbacků. U nich totiž prý procento přijatých zpráv kleslo o - 15 %.
Podobné výzkumy je však potřeba brát se skutečně velkou dávkou nadhledu. Bavíme se totiž o americké seznamce, neznáme průběh ani hodnocení celé studie a v neposlední řadě: je potřeba mít na paměti, že lidé o sobě v profilech na seznamkách nemusí říci celou pravdu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.