Pokud jste se rozhodli, že budete hledat novou lásku svého života na internetové seznamce, máme pro vás zajímavý tip na výběr vozu. Jak totiž ukázal průzkum jedné zámořské on-line seznamky, tradiční fotky naleštěných sporťáků na profilu už totiž dneska tolik netáhnou. Do módy se místo nich dostaly vozy značky Jeep, které si navíc od ostatních udržují solidní odstup.
Na zajímavou studii realizovanou provozovateli zámořské on-line seznamky Zoosk, kterou zpracoval web Askmen.com, upozornilo v posledních dnech hned několik motoristických webů, včetně Car na Driver nebo Motor1. Všechny totiž víceméně překvapilo, jak velký vliv může mít vlastnictví toho správného vozu na počet zpráv, které majitelé profilů odstávají.
Vezměme to ale od začátku. Jak zjistila studie webu Zoosk, která se věnovala analýze mužských i ženských profilů, informace o vlastnictví vozu a jeho fotka v galerii zvyšovala počet příchozích zpráv až o 165 % ve srovnání s profily lidí, kteří vůz nemají a nebo se jeho vlastnictvím nepochlubili.
Vůbec nejvyšší počet zpráv však dostávají majitelé vozů značky Jeep, u kterých se nárůst oproti profilům bez aut vyšplhal až na 234 %. Na druhém místě pak skončili majitelé vozů BMW s o 134 % vyšším počtem obdržených zpráv a na třetím místě jsou majitelé vozů Toyota, kteří se těší z 73 % více zpráv.
Podle Askmen se vyššího počtu zpráv dočkali i lidé, kteří kromě jiného zmínili na svém profilu i vozy značek Nissan, Land Rover, Subaru nebo Mercedes. Naopak nižší počty zpráv obdrželi lidé, kteří se chlubili vlastnictvím vozů značek Honda, Chevrolet, Ferrari, Lexus, Dodge nebo Mazda. Vůbec nejhůře však dopadli lidé, kteří se chlubili vlastnictvím hatchbacků. U nich totiž prý procento přijatých zpráv kleslo o - 15 %.
Podobné výzkumy je však potřeba brát se skutečně velkou dávkou nadhledu. Bavíme se totiž o americké seznamce, neznáme průběh ani hodnocení celé studie a v neposlední řadě: je potřeba mít na paměti, že lidé o sobě v profilech na seznamkách nemusí říci celou pravdu.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.