Bentley Continental první generace bylo na první pohled velice elegantní auto, které plnilo svou reprezentativní funkci na jedničku. Jeho jízdní vlastnosti už ale tolik chvály nesklízely a kvůli jeho vysoké hmotnost a jiné neobratnosti by mu přezdívka „tank" určitě nebyla úplně cizí. V Rusku se však rozhodli stvořit z první generace Continentalu GT skutečný tank. A ne jen tak obyčejný - tohle je totiž Bentely Ultratank
Většina šílených kreací z Ruska, na které jsme vás v minulosti upozorňovali, obvykle pochází od kutilů z YouTube kanálu Garage54. Rusko je však velká země a Vlad rozhodně není jediným, kdo dokáže realizovat podobně šílené nápady. Bentley Continental totiž postavili lidé z YouTube kanálu AcademeG.
Tohle jméno vám možná na první dobrou nic neřekne, nicméně v minulosti už jsme o těchto borcích také psali. Ze zdemolovaného BMW X5 M si totiž postavili hodně stylovou buginu, kterou pak pořádně provětrali na místním offroadovém polygonu. A jakmile je to přestalo bavit, vyndali z BMW jeho motor o výkonu cca 600 koní a instalovali ho do náklaďáku ZIL-130. Působivé, že?
Jeden z posledních počinů těchto kutilů nám však naprosto vyrazil dech, neboť jejich zpracování tanku Bentley je propracované až k tomu nejmenšímu detailu. Nejedná se o žádnou jednoduchou konverzi, ale poctivou stavbu auta od začátku do konce. Ovšem jen tak je možné, aby stroj stoprocentně fungoval.
Dost už ale řečí okolo. Na videích YouTube kanálu AcademeG můžeme vidět poměrně detailní postup přestavby, která ale ještě nejspíš stále není hotová. Na Instagramu už se však objevilo i video, na kterém se částečně rozpracovaný prototyp šplhá do kopce a projíždí se po louce. A pohled je to věru zajímavý.
Bohužel nemáme příliš mnoho informací technického charakteru, podle webu Autoevolution, který na přestavbu upozornil, by však stroj měl být osazen 6.0 litrovým motorem V12, který poskytuje tak akorát výkonu pro podobný projekt.
Z videa můžeme vidět, že kvůli instalaci pásů muselo Bentley dostat zcela nový podvozek s novou nápravou a chybět nemohou ani speciální gumové pásy. Dokonce i řízení by měla probíhat podobně, jako u tradičního tanku, tedy pomocí přibrzďování pásů. Během krátkého pohledu do interiéru je však vidět, že místo tradičních pák (tzv. rajčáky) má Bentley stále svůj prémiové vyhlížející interiér - a to včetně volantu.
Zobrazit příspěvek na InstagramuПоздравляю всех с Днём Победы, сегодня мы готовим для вас эпичный видос !!!
Technicky už by mohl být projekt dokončen, zbývá však ještě otázka, jak moc se bude vyvíjet jeho vzhled. A to ať už se bavíme o interiéru, nebo exteriéru. V každém případě si však počkáme, až se na YouTube kanálu AcademeG objeví i finální video s již plně dokončeným strojem.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?