Bentley Continental první generace bylo na první pohled velice elegantní auto, které plnilo svou reprezentativní funkci na jedničku. Jeho jízdní vlastnosti už ale tolik chvály nesklízely a kvůli jeho vysoké hmotnost a jiné neobratnosti by mu přezdívka „tank" určitě nebyla úplně cizí. V Rusku se však rozhodli stvořit z první generace Continentalu GT skutečný tank. A ne jen tak obyčejný - tohle je totiž Bentely Ultratank
Většina šílených kreací z Ruska, na které jsme vás v minulosti upozorňovali, obvykle pochází od kutilů z YouTube kanálu Garage54. Rusko je však velká země a Vlad rozhodně není jediným, kdo dokáže realizovat podobně šílené nápady. Bentley Continental totiž postavili lidé z YouTube kanálu AcademeG.
Tohle jméno vám možná na první dobrou nic neřekne, nicméně v minulosti už jsme o těchto borcích také psali. Ze zdemolovaného BMW X5 M si totiž postavili hodně stylovou buginu, kterou pak pořádně provětrali na místním offroadovém polygonu. A jakmile je to přestalo bavit, vyndali z BMW jeho motor o výkonu cca 600 koní a instalovali ho do náklaďáku ZIL-130. Působivé, že?
Jeden z posledních počinů těchto kutilů nám však naprosto vyrazil dech, neboť jejich zpracování tanku Bentley je propracované až k tomu nejmenšímu detailu. Nejedná se o žádnou jednoduchou konverzi, ale poctivou stavbu auta od začátku do konce. Ovšem jen tak je možné, aby stroj stoprocentně fungoval.
Dost už ale řečí okolo. Na videích YouTube kanálu AcademeG můžeme vidět poměrně detailní postup přestavby, která ale ještě nejspíš stále není hotová. Na Instagramu už se však objevilo i video, na kterém se částečně rozpracovaný prototyp šplhá do kopce a projíždí se po louce. A pohled je to věru zajímavý.
Bohužel nemáme příliš mnoho informací technického charakteru, podle webu Autoevolution, který na přestavbu upozornil, by však stroj měl být osazen 6.0 litrovým motorem V12, který poskytuje tak akorát výkonu pro podobný projekt.
Z videa můžeme vidět, že kvůli instalaci pásů muselo Bentley dostat zcela nový podvozek s novou nápravou a chybět nemohou ani speciální gumové pásy. Dokonce i řízení by měla probíhat podobně, jako u tradičního tanku, tedy pomocí přibrzďování pásů. Během krátkého pohledu do interiéru je však vidět, že místo tradičních pák (tzv. rajčáky) má Bentley stále svůj prémiové vyhlížející interiér - a to včetně volantu.
Zobrazit příspěvek na InstagramuПоздравляю всех с Днём Победы, сегодня мы готовим для вас эпичный видос !!!
Technicky už by mohl být projekt dokončen, zbývá však ještě otázka, jak moc se bude vyvíjet jeho vzhled. A to ať už se bavíme o interiéru, nebo exteriéru. V každém případě si však počkáme, až se na YouTube kanálu AcademeG objeví i finální video s již plně dokončeným strojem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?