Se začátkem jara se pojí i začátek cyklistické sezóny, který však na silnicích každoročně připomíná spíše nekonečný souboj cyklistů a řidičů. Automobilka Škoda se proto rozhodla spustit dopravněbezpečnostní kampaň „Stay On The Safe Side," jejímž cílem je posílit vzájemné pochopení, respekt a ohleduplnost motoristů a cyklistů v silničním provozu.
V silničním provozu zažívají motoristé i cyklisté denně nebezpečné situace. Kampaň „Stay On The Safe Side“ ukazuje možnosti, jak spolu mohou všichni účastníci silničního provozu vycházet ohleduplněji a lépe si navzájem rozumět. V rámci zábavných soutěží a pomocí informativních videí, článků a infografik autoři názorně a zábavnou formou poukazují na možná rizika a na to, jak je možné takové situace zmírnit, jak jim předcházet nebo je zcela eliminovat.
„Cyklistika je součástí naší DNA. Historie společnosti Škoda Auto začala v roce 1895 právě založením továrny na výrobu jízdních kol. Pomocí platformy WeLoveCycling chceme cyklisty po celém světě motivovat, podporovat a prostřednictvím společného nadšení pro cyklistiku také inspirovat. S tím se také pojí společenská odpovědnost, a právě proto je pro nás propojení mezi cyklisty a motoristy velice důležité,“ vysvětluje Marc Brinkmann, vedoucí marketingu společnosti Škoda Auto a dodává: „Chtěli bychom pomoci navázat dialog mezi oběma skupinami, zvýšit vzájemné pochopení a podpořit ohleduplnější vzájemné chování v silničním provozu.“
Nová kampaň je pokračováním dlouholeté intenzivní snahy společnosti Škoda Auto o zvýšení bezpečnosti silničního provozu. Aktuální modelové řady mladoboleslavské automobilky vynikají svou bezpečností - v náročných bezpečnostních testech Euro NCAP získaly nejvyšší možné hodnocení v podobě pěti hvězdiček. Vozy značky Škoda navíc i v nižších segmentech disponují nejmodernějšími asistenčními systémy, které jsou jinak běžné u vozů vyšších tříd.
Podstatnou součástí kampaně „Stay On The Safe Side“ jsou názorné infografiky. Ty ukazují nebezpečné situace v silničním provozu, ve kterých se osvědčily bezpečnostní systémy vozů značky Škoda . Například nový kompaktní model Škoda Scala je k dispozici s rozšířeným systémem Side Assist včetně asistenta na vyparkování, který řidiče varuje před předměty v nechvalně proslulém „mrtvém úhlu výhledu řidiče“.
Dalším pilířem kampaně jsou akční videa kritických dopravních situací, které Škoda v listopadu 2018 nechala natočit na uzavřených ulicích v centru chorvatského města Rijeka. Automobilka přitom nevyužila techniku digitální animace, ale najala profesionálního kaskadéra, který se ujal role ohroženého cyklisty – videa tak působí velmi realisticky a budí maximální pozornost.
Celá kampaň je k vidění na celosvětové online-platformě značky Škoda We Love Cycling, následně bude upravena i pro jednotlivé země. V České republice je nyní nově dostupná lokální modifikace této platformy adrese www.welovecycling.cz. Kampani se budou věnovat i kanály sociálních médií této platformy, jmenovitě Facebook, YouTube a Instagram.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.