Díky navrhované fúzi těchto tří společností dojde k efektivnějšímu využívání stávajících synergií pro další rozvoj na tomto důležitém růstovém trhu. Značky koncernu Volkswagen působící v Indii, tzn. Volkswagen, Škoda, Audi, Porsche a Lamborghini, si zachovají vlastní identitu, prodejní síť i zákaznické programy. Všechny tyto značky budou v rámci společné strategie pro indický trh fungovat pod vedením Gurpratapa Boparaie.
Gurpratap Boparai, Managing Director Volkswagen India Private Ltd a Škoda Auto India Private Ltd, říká: „Indie je pro koncern Volkswagen důležitým a atraktivním růstovým trhem. V rámci navrhované fúze chceme využít a propojit technické a manažerské znalosti a zkušenosti všech tří společností. Díky tomu optimálně využijeme potenciál koncernu Volkswagen ve vysoce konkurenčním prostředí indického automobilového trhu. Toto spojení umožní lépe koordinovat a zrychlit rozhodování a zvýšit efektivitu díky využití stávajících synergií.“
V červenci 2018 koncern Volkswagen potvrdil investici ve výši 1 miliardy eur do projektu INDIA 2.0. V lednu 2019 pak bylo v Pune otevřeno Technologické centrum.
Byl tak položen základní kámen pro vývoj vozů založených na lokalizované subkompaktní platformě MQB-A0-IN, která je přizpůsobená na míru požadavkům zákazníků na indickém subkontinentu. V další fázi projektu bude koncern Volkswagen prověřovat i možnosti exportu vozů vyráběných v Indii.