Tesla žádá zaměstnance o pomoc, mají doručit v průměru 2 000 automobilů denně

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 22. března 2019, 08:50 Google+

Ačkoliv produkce elektromobilů Tesla běží svižným tempem, automobilka stále řeší problémy s jejich doručováním. A protože se blíží konec prvního čtvrtletí, snaží se vymyslet nejrůznější způsoby, jak počet zákazníkům dodaných elektromobilů navýšit. A tentokrát se obrací i na dobrovolníky mezi zaměstnanci.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tesla

Tesla | foto: Tesla Motors

Sdílejte článek

Zatímco první polovina roku 2018 se nesla hlavně ve znamení navyšování produkce Modelu 3, druhá polovina ukázala na nedostatky v logistice a doručování hotových vozidel zákazníkům. Elon Musk dokonce v listopadu prohlašoval, že Tesla koupila několik společností provozujících tahače, aby doručování urychlila.

A zatímco konec roku 2018 byl pro Teslu úspěšným jak finančně tak v počtu doručených automobilů, první čtvrtletí roku 2019 už by tak veselé být nemuselo, jak předpověděla sama automobilka. Lví podíl na tom má mít i rostoucí počet vozidel, která mají být doručena do Evropy a Číny, což se nejspíš podepíše na počtu vozidel doručených na území Severní Ameriky.

Tesla se však nevzdává a hledá i dobrovolníky mezi svými zaměstnanci, kteří by mohli pomoci počet doručených elektromobilů navýšit. Jak s odkazem na Business Insider uvedl web Carscoops, starší viceprezident Tesly Sanjay Shah měl rozeslat dopis šéfům všech odděleních napříč automobilkou, ve kterém je vyzývá k hledání dobrovolníků pro doručování vozidel před koncem čtvrtletí.

V dopise mělo mimo jiné stát: „Potřebujeme vaši pomoc, abychom dosáhli vyššího úspěchu v získávání dobrovolníků. V dalších 15 dnech musíme dodat více než 30 000 vozidel."

O zaměstnancích Tesly je však známo, že jsou k automobilce velmi loajální a tak by s jejich verbováním neměl být problém. Jeden ze zaměstnanců dokonce pro Business Insider vypověděl, že jednomu ze zákazníků vezl automobil 3 hodiny. Pak si objednal Uber a vrátil se zpět. 

„Všichni jsme se přihlásili, protože chceme, aby společnost uspěla. Udělali jsme to pro vlastní jistotu zaměstnání a pro společnost," uvedl zaměstnanec. Tesla pak tyto cesty zaměstnancům proplácí.

Vytisknout

Diskuze: Tesla žádá zaměstnance o pomoc, mají doručit v průměru 2 000 automobilů denně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Dvoulitrový čtyřválec pro Audi RS5 DTM ukrývá výkon přes 610 koní

Audi se pochlubila novým závodním motorem, 2.0 litrový čtyřválec nabízí přes…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud