Ačkoliv produkce elektromobilů Tesla běží svižným tempem, automobilka stále řeší problémy s jejich doručováním. A protože se blíží konec prvního čtvrtletí, snaží se vymyslet nejrůznější způsoby, jak počet zákazníkům dodaných elektromobilů navýšit. A tentokrát se obrací i na dobrovolníky mezi zaměstnanci.
Zatímco první polovina roku 2018 se nesla hlavně ve znamení navyšování produkce Modelu 3, druhá polovina ukázala na nedostatky v logistice a doručování hotových vozidel zákazníkům. Elon Musk dokonce v listopadu prohlašoval, že Tesla koupila několik společností provozujících tahače, aby doručování urychlila.
A zatímco konec roku 2018 byl pro Teslu úspěšným jak finančně tak v počtu doručených automobilů, první čtvrtletí roku 2019 už by tak veselé být nemuselo, jak předpověděla sama automobilka. Lví podíl na tom má mít i rostoucí počet vozidel, která mají být doručena do Evropy a Číny, což se nejspíš podepíše na počtu vozidel doručených na území Severní Ameriky.
Tesla se však nevzdává a hledá i dobrovolníky mezi svými zaměstnanci, kteří by mohli pomoci počet doručených elektromobilů navýšit. Jak s odkazem na Business Insider uvedl web Carscoops, starší viceprezident Tesly Sanjay Shah měl rozeslat dopis šéfům všech odděleních napříč automobilkou, ve kterém je vyzývá k hledání dobrovolníků pro doručování vozidel před koncem čtvrtletí.
V dopise mělo mimo jiné stát: „Potřebujeme vaši pomoc, abychom dosáhli vyššího úspěchu v získávání dobrovolníků. V dalších 15 dnech musíme dodat více než 30 000 vozidel."
O zaměstnancích Tesly je však známo, že jsou k automobilce velmi loajální a tak by s jejich verbováním neměl být problém. Jeden ze zaměstnanců dokonce pro Business Insider vypověděl, že jednomu ze zákazníků vezl automobil 3 hodiny. Pak si objednal Uber a vrátil se zpět.
„Všichni jsme se přihlásili, protože chceme, aby společnost uspěla. Udělali jsme to pro vlastní jistotu zaměstnání a pro společnost," uvedl zaměstnanec. Tesla pak tyto cesty zaměstnancům proplácí.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?