Ačkoliv produkce elektromobilů Tesla běží svižným tempem, automobilka stále řeší problémy s jejich doručováním. A protože se blíží konec prvního čtvrtletí, snaží se vymyslet nejrůznější způsoby, jak počet zákazníkům dodaných elektromobilů navýšit. A tentokrát se obrací i na dobrovolníky mezi zaměstnanci.
Zatímco první polovina roku 2018 se nesla hlavně ve znamení navyšování produkce Modelu 3, druhá polovina ukázala na nedostatky v logistice a doručování hotových vozidel zákazníkům. Elon Musk dokonce v listopadu prohlašoval, že Tesla koupila několik společností provozujících tahače, aby doručování urychlila.
A zatímco konec roku 2018 byl pro Teslu úspěšným jak finančně tak v počtu doručených automobilů, první čtvrtletí roku 2019 už by tak veselé být nemuselo, jak předpověděla sama automobilka. Lví podíl na tom má mít i rostoucí počet vozidel, která mají být doručena do Evropy a Číny, což se nejspíš podepíše na počtu vozidel doručených na území Severní Ameriky.
Tesla se však nevzdává a hledá i dobrovolníky mezi svými zaměstnanci, kteří by mohli pomoci počet doručených elektromobilů navýšit. Jak s odkazem na Business Insider uvedl web Carscoops, starší viceprezident Tesly Sanjay Shah měl rozeslat dopis šéfům všech odděleních napříč automobilkou, ve kterém je vyzývá k hledání dobrovolníků pro doručování vozidel před koncem čtvrtletí.
V dopise mělo mimo jiné stát: „Potřebujeme vaši pomoc, abychom dosáhli vyššího úspěchu v získávání dobrovolníků. V dalších 15 dnech musíme dodat více než 30 000 vozidel."
O zaměstnancích Tesly je však známo, že jsou k automobilce velmi loajální a tak by s jejich verbováním neměl být problém. Jeden ze zaměstnanců dokonce pro Business Insider vypověděl, že jednomu ze zákazníků vezl automobil 3 hodiny. Pak si objednal Uber a vrátil se zpět.
„Všichni jsme se přihlásili, protože chceme, aby společnost uspěla. Udělali jsme to pro vlastní jistotu zaměstnání a pro společnost," uvedl zaměstnanec. Tesla pak tyto cesty zaměstnancům proplácí.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?