Podle informací britského CAR Magazine by automobilka mohla pro nový model oprášit název Royale, který nese jeden z jejích nejslavnějších modelů. Type 41 Royale byl jednou z nejluxusnějších limuzín své doby a také vlajkovou lodí automobilky. Výroba probíhala od roku 1927 do roku 1933, dohromady však vniklo pouze 7 modelů. A jejich hodnota je dnes v řádech milionů dolarů.
Moderní provedení modelu Royale by také mělo být prémiovým sedanem, nicméně tentokrát už ne tak zcela unikátním. Jako základ by totiž mohla být použita prodloužená platforma J1, kterou využívá i elektrické Porsche Taycan. Kvůli větším rozměrům se však počítá i s nárůstem váhy a tak bude nejspíš automobilka nucena využívat ve velkém karbon a další lehké materiály, což by mělo pomoci udržet váhu pod kontrolou.
Pohon by podle magazínu CAR měly zajišťovat hned tři elektromotory, které budou na všechna kola posílat okolo 880 koní. O velikosti baterií a hodnotách dojezdu zatím nepadlo ani slovo, nicméně i to má dobrý důvod. Očekává se totiž, že model dorazí na trh nejdříve v roce 2023, kdy už by mohla být dostupná technologie baterií s pevným elektrolytem. A to by pro Bugatti znamenalo odstranění nejpalčivějších problémů elektromobility.
Design exteriéru by měl navazovat na současné modely jako Chiron, současně by se však měly objevovat i retro prvky, které budou převzaty z originálního Type 41. Interiér pak bezesporu nabídne prémiové materiály a široké možnosti přizpůsobení přímo na přání zákazníka. Samozřejmostí pak bude uplatnění nejmodernějších technologií, přičemž spekulace zmiňují i systém autonomního řízení na 4. úrovni.
Jedním z nejzajímavějších aspektů by však měla být cena, která by podle současných odhadů měla startovat okolo 700 000 euro, tedy necelých 18 milionů korun. To je sice ve srovnání s rivaly typu Rolls-Royce či Bentley stále hodně, na poměry Bugatti je to však výrazný pokles. Zvláště pokud uvážíme, že nižší cena by se neměla nijak podepsat na luxusu nebo nadšení z jízdy.
Ve spekulacích ohledně nového modelu Royale také magazín CAR několikrát zmínil starší koncept 16C Galibier, který byl prvním pokusem automobilky ukázat budoucí praktičtější vůz. O jeho výrobě se spekulovalo již mnohokrát, nakonec se však informace nikdy nepotvrdily. Nyní by ale koncept mohl ožít alespoň částečně - a to svým tvarem.
Stále totiž není úplně jasné, jaký karosářský styl si automobilka pro nový model vybere. Ačkoliv se nejčastěji spekuluje o sedanu, ve hře je i pětidveřový fastback a nabízí se i další stylová karosářská provedení, která jsou dnes v módě. Tak jako tak si ale na první konkrétnější informace ještě budeme muset nějaký ten pátek počkat.