Věděli jste, že i mezi prodejci automobilů existují rekordmani? Jedním takovým byl Joe Girard, který se zapsal i do Guinnessovy knihy rekordů. V roce 1973 se mu totiž podařilo prodat rovnou 1 425 automobilů, což vycházelo v průměru na téměř 4 automobily každý den. Jeho rekord zůstal nepřekonán do roku 2017.
Jméno Joe Girard vám nejspíš nebude znít ani povědomě, v zámoří se však jednalo svým způsobem o celebritu. Vrcholu své kariéry dosáhl v roce 1973, kdy se mu podle Detroit Free Press podařilo prodat 1 425 automobilů - tedy v průměru necelé 4 vozy denně. Není tak divu, že se zapsal i do Guinnessovy knihy rekordů.
Girardova kariéra však trvala rovných patnáct let, od roku 1963 do roku 1978, během kterých prodal 13 001 automobilů, jak uvádí web Carscoops. Po ukončení své úspěšné kariéry prodejce automobilů se z něj stal motivační řečník a také spisovatel. Pokud byste se chtěli inspirovat, pátrejte po titulech jako „Jak prodat sám sebe," „Cesta vzhůru," nebo „Jak prodat komukoliv cokoliv" (z originálu how to Sell Anything to Anybody."
Jak uvádí web Automotive News, Girard postavil svůj úspěch na maximálním nasazení. V péči o své zákazníky byl vždy chopen jít ještě dál, než konkurence. Neměl problém zaplatit drobné opravy na vozidlech svých zákazníků, nebo za doporučení svých služeb. Dokonce i obědval u stolu, aby nikdy nepropásl potencionálního zákazníka.
Nikdy se zkrátka nepřestával snažit a na svůj rekord byl pochopitelně pyšný. Když se tak v roce 2017 objevily zprávy, že jistý Ali Reda dokázal za rok prodat 1 582 automobilů a tím jeho rekord překonat, neváhal se s ním dokonce soudit. Celý spor nakonec vyšuměl a kategorie nejlepšího prodejce automobilů nakonec z Guinnessovy knihy rekordů zcela zmizela. Girard je tak posledním člověkem, který tento rekord držel.
Joe Girard bohužel 26. února tohoto roku vážně upadl ve svém domě v Michiganu a vážně si poranil mozek. O dva dny později pak ve věku 90 let vážným zraněním podlehl.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?