Věděli jste, že i mezi prodejci automobilů existují rekordmani? Jedním takovým byl Joe Girard, který se zapsal i do Guinnessovy knihy rekordů. V roce 1973 se mu totiž podařilo prodat rovnou 1 425 automobilů, což vycházelo v průměru na téměř 4 automobily každý den. Jeho rekord zůstal nepřekonán do roku 2017.
Jméno Joe Girard vám nejspíš nebude znít ani povědomě, v zámoří se však jednalo svým způsobem o celebritu. Vrcholu své kariéry dosáhl v roce 1973, kdy se mu podle Detroit Free Press podařilo prodat 1 425 automobilů - tedy v průměru necelé 4 vozy denně. Není tak divu, že se zapsal i do Guinnessovy knihy rekordů.
Girardova kariéra však trvala rovných patnáct let, od roku 1963 do roku 1978, během kterých prodal 13 001 automobilů, jak uvádí web Carscoops. Po ukončení své úspěšné kariéry prodejce automobilů se z něj stal motivační řečník a také spisovatel. Pokud byste se chtěli inspirovat, pátrejte po titulech jako „Jak prodat sám sebe," „Cesta vzhůru," nebo „Jak prodat komukoliv cokoliv" (z originálu how to Sell Anything to Anybody."
Jak uvádí web Automotive News, Girard postavil svůj úspěch na maximálním nasazení. V péči o své zákazníky byl vždy chopen jít ještě dál, než konkurence. Neměl problém zaplatit drobné opravy na vozidlech svých zákazníků, nebo za doporučení svých služeb. Dokonce i obědval u stolu, aby nikdy nepropásl potencionálního zákazníka.
Nikdy se zkrátka nepřestával snažit a na svůj rekord byl pochopitelně pyšný. Když se tak v roce 2017 objevily zprávy, že jistý Ali Reda dokázal za rok prodat 1 582 automobilů a tím jeho rekord překonat, neváhal se s ním dokonce soudit. Celý spor nakonec vyšuměl a kategorie nejlepšího prodejce automobilů nakonec z Guinnessovy knihy rekordů zcela zmizela. Girard je tak posledním člověkem, který tento rekord držel.
Joe Girard bohužel 26. února tohoto roku vážně upadl ve svém domě v Michiganu a vážně si poranil mozek. O dva dny později pak ve věku 90 let vážným zraněním podlehl.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.