James May, známý též jako „Kapitán šnek," se vydává na novou cestu. Jeho nový pořad bude opět vysílán na Amazon Prime Video, tentokrát v něm však neuvidíme jeho dva známé kolegy: Jeremy Clarksona a Richarda Hammonda. Nemusíte se však bát, tahle šestidílná one-man show rozhodně neznamená konec The Grand Tour ani oblíbené trojice moderátorů.
Pro většinu z nás je James May naprosto nepostradatelnou součástí pořadů jako byl dřívější Top Gea, nebo současná série The Grand Tour, kde vždy zastává pozici přemýšlivého a klidného člověka, který bazíruje na detailech a nemá rád žádné extrémní výstřelky.
V novém pořadu „Our Man In...Japan", který bude opět vysílán na Amazon Prime, se však James představí jako osamocený turista a také průvodce po několika zajímavých místech Japonska. Pokud by však první série měla úspěch, jsme si jisti, že by na ni mohly navazovat další a to z celého světa.
S touto novinkou se James May pochlubil prostřednictvím sociálních sítích, na které nahrál před pár hodinami vzkaz z londýnského letiště Heathrow. Sám sice neprozradil, v jaké destinaci bude šestidílný cestovatelský seriál natáčet, zanedlouho ho však prozradila facebooková stránka The Grand Tour. Ta sdílela video s komentářem „Velká novina, James May je Náš muž v Japonsku."
Další informace pak přinesl například web Metro.co.uk, kterému se povedlo získat fo Maye i vyjádření: „Japonsko je nejzajímavější místo, jaké jsem kdy navštívil. Všechno je tu překvapivé: vařené sladkosti, nečekané starodávné chrámy a výzva snědení jediné fazole pomocí hůlek."
Pro milovníky The Grand Tour však máme dobré zprávy na konec: Slavná moderátorská trojice se v žádném případě nerozpadá. Na natáčení čtvrté série The Grand Tour, která by měla přinést velkou změnu formátu, bude James May už zase zpátky.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?