James May, známý též jako „Kapitán šnek," se vydává na novou cestu. Jeho nový pořad bude opět vysílán na Amazon Prime Video, tentokrát v něm však neuvidíme jeho dva známé kolegy: Jeremy Clarksona a Richarda Hammonda. Nemusíte se však bát, tahle šestidílná one-man show rozhodně neznamená konec The Grand Tour ani oblíbené trojice moderátorů.
Pro většinu z nás je James May naprosto nepostradatelnou součástí pořadů jako byl dřívější Top Gea, nebo současná série The Grand Tour, kde vždy zastává pozici přemýšlivého a klidného člověka, který bazíruje na detailech a nemá rád žádné extrémní výstřelky.
V novém pořadu „Our Man In...Japan", který bude opět vysílán na Amazon Prime, se však James představí jako osamocený turista a také průvodce po několika zajímavých místech Japonska. Pokud by však první série měla úspěch, jsme si jisti, že by na ni mohly navazovat další a to z celého světa.
S touto novinkou se James May pochlubil prostřednictvím sociálních sítích, na které nahrál před pár hodinami vzkaz z londýnského letiště Heathrow. Sám sice neprozradil, v jaké destinaci bude šestidílný cestovatelský seriál natáčet, zanedlouho ho však prozradila facebooková stránka The Grand Tour. Ta sdílela video s komentářem „Velká novina, James May je Náš muž v Japonsku."
Další informace pak přinesl například web Metro.co.uk, kterému se povedlo získat fo Maye i vyjádření: „Japonsko je nejzajímavější místo, jaké jsem kdy navštívil. Všechno je tu překvapivé: vařené sladkosti, nečekané starodávné chrámy a výzva snědení jediné fazole pomocí hůlek."
Pro milovníky The Grand Tour však máme dobré zprávy na konec: Slavná moderátorská trojice se v žádném případě nerozpadá. Na natáčení čtvrté série The Grand Tour, která by měla přinést velkou změnu formátu, bude James May už zase zpátky.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?