James May, známý též jako „Kapitán šnek," se vydává na novou cestu. Jeho nový pořad bude opět vysílán na Amazon Prime Video, tentokrát v něm však neuvidíme jeho dva známé kolegy: Jeremy Clarksona a Richarda Hammonda. Nemusíte se však bát, tahle šestidílná one-man show rozhodně neznamená konec The Grand Tour ani oblíbené trojice moderátorů.
Pro většinu z nás je James May naprosto nepostradatelnou součástí pořadů jako byl dřívější Top Gea, nebo současná série The Grand Tour, kde vždy zastává pozici přemýšlivého a klidného člověka, který bazíruje na detailech a nemá rád žádné extrémní výstřelky.
V novém pořadu „Our Man In...Japan", který bude opět vysílán na Amazon Prime, se však James představí jako osamocený turista a také průvodce po několika zajímavých místech Japonska. Pokud by však první série měla úspěch, jsme si jisti, že by na ni mohly navazovat další a to z celého světa.
S touto novinkou se James May pochlubil prostřednictvím sociálních sítích, na které nahrál před pár hodinami vzkaz z londýnského letiště Heathrow. Sám sice neprozradil, v jaké destinaci bude šestidílný cestovatelský seriál natáčet, zanedlouho ho však prozradila facebooková stránka The Grand Tour. Ta sdílela video s komentářem „Velká novina, James May je Náš muž v Japonsku."
Další informace pak přinesl například web Metro.co.uk, kterému se povedlo získat fo Maye i vyjádření: „Japonsko je nejzajímavější místo, jaké jsem kdy navštívil. Všechno je tu překvapivé: vařené sladkosti, nečekané starodávné chrámy a výzva snědení jediné fazole pomocí hůlek."
Pro milovníky The Grand Tour však máme dobré zprávy na konec: Slavná moderátorská trojice se v žádném případě nerozpadá. Na natáčení čtvrté série The Grand Tour, která by měla přinést velkou změnu formátu, bude James May už zase zpátky.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?