Evropský pick-up Peugeotu se ukázal na fotkách, příslušnost ke značce nezapře

Kaicene F70
Kaicene F70, foto: 汽车之家
-mdo , AutoRoad.cz 16. února 2019 12:11
Sdílej:

Peugeot se i u svého druhého novodobého pick-upu rozhodnul svěřit vývoj číňanům. Na rozdíl od nedávného Peugeotu Pick Up na prehistorické platformě se však moderní a zatím nepojmenovaný model podívá i do Evropy.

Zatímco první jmenovaný vůz vznikl ve spolupráci s automobilkou Dongfeng, která mimochodem vlastní 14 % podíl v Groupe PSA, nový vůz vzniká u konkurenčního Chang'anu. Ten ale stejně jako Dongfeng v Číně s PSA spoluvlastní joint venture, produkující francouzské vozy pro čínský trh. 

Nový pick up, který má na evropský trh přijít v roce 2020, se už ukázal ve své čínské verzi, která se bude prodávat pod názvem Kaicene F70. Ten bude produkovat automobilka Kaicheng Auto, jedna ze čtyř větších značek patřících pod státní kolos Chang'an. Kaicene F70 se bude od Peugeotu lišit provedením přední části a interiérem, motory pak budou asi taky zejména lokální. Rozměrově budou oba vozy velmi podobné, Kaicene měří 5330/1930/1875 mm, s rozvorem 3180 mm.

Verze od Peugeotu, která se ukázala na fotkách z testů, má na přídi typickou kolmou masku s logem a nápis Peugeot na horní části. Zajímavě je řešený další prvek typický pro nejnovější Peugeoty, protáhlé LED svítilny zasahující do nárazníku a označované jako lví tesáky. Pick-up je má na rozdíl od třeba modelu 508 přímo u masky a končí na její spodní úrovni. Na zádi se oproti čínské verzi udály menší změny, zadní světla tak ani nemají typické tři červené linky lvích drápů. Je ale možné, že se ukážou u civilnějších verzí pick-upu, zatímco užitková verze dostane světlomety z Kaicene. Podobně to funguje u současné dvojice Rifter a Partner. Po vzoru konkurentů i samotného Kaicene se také dá očekávat rozměrný nápis Peugeot na zádi.

V interiéru je pak jasně viditelná nová variace na Peugeot i-Cockpit, s velmi rozměrnou obrazovkou infotainmentu volně stojící na vršku přístrojovky. Ovládání bude stejně jako u 508 řešeno klávesami připomínajícími klavír na středovém panelu. Přístrojový štít bude opět v poloze nad malým volantem a zřejmě bude využívat digitální panel. 

Další detaily zatím nejsou známy, Peugeot ale oznámil příchod pick-upu na evropské trhy už na příští rok, brzy se tedy snad dočkáme oficiálního představení. Kromě Peugeotu by se mělý svých verzí dočkat údajně i další značky Groupe PSA, tedy Citroën, Opel a Vauxhall. 

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?