Pokud hledáte způsob, jak utužit vzájemné vztahy se svým partnerem, partnerkou, přáteli či kolegy z práce, máme pro vás skvělý tip. Není totiž nic snazšího, než rozdělit v autě řízení a instalovat druhý volant, díky čemuž může řidič i spolujezdec ovládat vlastní přední kolo. A pokud se budete chtít někam dostat, nezbude vám jiná možnost, než se prostě domluvit.
S tímto naprosto šíleným nápadem přišel známý YouTuber a kutil Master Milo, který si pro svůj experiment vybral postarší, opotřebovaný a již několikrát k experimentům využitý Opel Corsa. Jeho přestavba však rozhodně nebyla tak snadná, jak by se z videa mohlo zdát.
Nejprve bylo potřeba vyndat, rozebrat a rozpůlit původní řízení, díky čemuž se mohla obě kola pohybovat zcela nezávisle. Poté byl na stranu spolujezdce instalován druhý systém řízení s plně funkčním volantem, díky čemuž mohl spolujezdec převzít plnou kontrolu nad pravým předním kolem.
Jakkoliv je celá tahle myšlenka šílená, ve výsledku funguje dokonale. Díky použití dvou odlišných převodovek řízení bylo sice ovládání dost stížené, přesto můžeme na videu vidět i pár působivých záběrů, kde se dokázali oba jezdci sladit. Problémem nakonec nebyl slalom ani pokus o podélné zaparkování.
Nejvíce srandy si však oba spolujezdci užívali v momentě, kdy se každý rozhodl jet jiným směrem. Navíc se jim podařilo vystřihnout i několik stylových otoček přes ruční brzdu nebo tzv. J-Turn manévrů, kdy se auto jedoucí na zpátečku prudce otáčí a pokračuje dál v jízdě dopředu.
Sluší se ocenit i kvalitu technického zpracování. Ačkoliv většina úprav z garáže Master Milo vypadá dost pofidérně, vůz a jeho modifikovaný systém řízení dokázal přestát i poměrně náročné zacházení.
Jak ale Master Milo ve videu před koncem poznamená, jedná se především o skvělý nástroj pro Team-Building nebo párové terapie. Pokud se totiž posádka chce někam dostat, musí se vzájemně domluvit a respektovat. Pokud totiž každý míří jiným směrem, rozhodně se nikam společně nedostanou.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?