Odtažení vozu je velice nepříjemná záležitost, která obvykle stojí dost času i peněz. Není tedy divu, že se na internetu stále častěji objevují videa řidičů, kteří nechtějí vydat svůj vůz bez boje. Něco podobného se ostatně stalo i minulý týden poblíž moskevského letiště, kde byl řidič bílého sedanu ochoten z korby dodávky i seskočit.
Celý incident odstartoval poblíž ruského mezinárodního letiště Vnukovo v Moskvě, kde se policisté rozhodli nechat odtáhnout bílou Kia Rio. Problémem přitom nebylo špatné parkování, ale nejasné vlastnické poměry. Za volantem totiž neseděl majitel vozu, ačkoliv se za něj zřejmě vydával.
Podle informací webu Carscoops však řidič zavolal majiteli vozu, kterým měl být jistý Vladimir, který uvedl věci na pravou míru. Řidič vozu měl být jeho kamarádem, kterému vůz prodal. Protože byl však vůz zakoupen na úvěr, nebyl ještě čas změnit údaje o vlastníkovi. Dokumenty však měly být v pořádku a tak mělo být odtažení protiprávní.
Bílá Kia Rio byla přesto naložena na korbu odtahového vozu, ovšem tam nezůstala dlouho. Na místo v mezidobí přijel přímo majitel vozu a rozhodl se ho osvobodit za každou cenu. Nejprve se s vozem pokusil rozjet ještě ve chvíli, kdy byl připoután k rameni. To se mu ale nepovedlo.
Všechny lana jistící vůz na korbě tak odstranil, sundal i zadní zarážky a za vytáčení motoru z korby prostě s autem seskočil. Netřeba dodávat, že během tohoto zbytečného kaskadérského kousku si poškodil jak oba nárazníky, tak pravděpodobně i podběhy a některé další komponenty podvozku.
Web Autonews.ru však citoval slova majitele vozu: „Mám vlastní servis, mám zkušenosti a znalosti. Spočítal jsem si trajektorii a v žádném případě jsem nemohl poškodit náklaďák ani nikoho ohrozit. A poškození na mém voze jsou jen minimální."
Na kolik oprava vozu přijde snad ani nechceme vědět, jsme si ale jisti, že prosté zaplacení pokuty, pokud by na její udělení vůbec došlo, by jistě vyšlo laciněji.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?