Britská televizní stanice BBC včera vypustila do světa trailer k již 26. řadě populárního motoristického pořadu Top Gear, která však bude opět zlomová. Jedná se totiž o poslední řadu, ve které uvidíme trojici moderátorů Matt LeBlanc, Chris Harris a Rory Reid. Je to tedy loučení ve velkém stylu?
Když Top Gear opustila „Svatá trojice" Clarkson, Hammond a May, řada diváků považovala pořad za odepsaný. Očekávání se bohužel potvrdila hned v následující řadě pod vedením Chrise Evanse, kterému k dobré sledovanosti nepomohla ani řada dalších moderátorů, včetně známého herce Matta LeBlanca nebo známých tváří ze světa motorismu a motorsportu, jako byl Chris Harris nebo Sabine Schmitz.
Do další sezóny se tak tým Top Gearu osekal, až se něj vytvořilo nové moderátorské trio LeBlanc, Harris a Reid. A pojďme si upřímně říct, že rozhodně nejsou vůbec špatní. Ba naopak. Mezi LeBlancem a Harrisem panuje skvělá Anglo-americká rivalita a všemu zdatně sekunduje Reid, který zas přináší zcela jiný úhel pohledu i přístupu.
Celkem nás tak mrzí, že 26. řada, na kterou před pár hodinami vyšel trailer, je vlastně loučením s dalším dobře sladěným triem moderátorů. Z nich se bude v hlavním programu nadále objevovat již pouze Chris Harris, kterému bude sekundovat bývalý slavný sportovec a televizní moderátor.
Netřeba říkat, jaké reakce oznámení nových tváří vyvolalo. Rory Ried se pak přesouvá do jiného pořadu, který následuje po Top Gearu. A Matt LeBlanc? Ten skončil kvůli náročnému cestování a odloučení od rodiny a přátel, což jsou zcela legitimní důvody. Trochu ale doufáme, že by mu podobný pořad mohli ušít na míru u některé americké televizní stanice. V Británii se totiž rozhodně osvědčil
Nicméně pryč od nostalgie a vzhůru k samotnému traileru. Ten napovídá, že v příští sérii se dočkáme závodů ve vozítkách Tuk Tuk na souši i po vodě, uvidíme driftování, offroadové výpravy, ostré jízdy po okruzích, bourání a další věci, na které jsme u Top Gearu zvyklí již od dob „Svaté trojice." Zkrátka loučení ve velkém stylu
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?