Britská televizní stanice BBC včera vypustila do světa trailer k již 26. řadě populárního motoristického pořadu Top Gear, která však bude opět zlomová. Jedná se totiž o poslední řadu, ve které uvidíme trojici moderátorů Matt LeBlanc, Chris Harris a Rory Reid. Je to tedy loučení ve velkém stylu?
Když Top Gear opustila „Svatá trojice" Clarkson, Hammond a May, řada diváků považovala pořad za odepsaný. Očekávání se bohužel potvrdila hned v následující řadě pod vedením Chrise Evanse, kterému k dobré sledovanosti nepomohla ani řada dalších moderátorů, včetně známého herce Matta LeBlanca nebo známých tváří ze světa motorismu a motorsportu, jako byl Chris Harris nebo Sabine Schmitz.
Do další sezóny se tak tým Top Gearu osekal, až se něj vytvořilo nové moderátorské trio LeBlanc, Harris a Reid. A pojďme si upřímně říct, že rozhodně nejsou vůbec špatní. Ba naopak. Mezi LeBlancem a Harrisem panuje skvělá Anglo-americká rivalita a všemu zdatně sekunduje Reid, který zas přináší zcela jiný úhel pohledu i přístupu.
Celkem nás tak mrzí, že 26. řada, na kterou před pár hodinami vyšel trailer, je vlastně loučením s dalším dobře sladěným triem moderátorů. Z nich se bude v hlavním programu nadále objevovat již pouze Chris Harris, kterému bude sekundovat bývalý slavný sportovec a televizní moderátor.
Netřeba říkat, jaké reakce oznámení nových tváří vyvolalo. Rory Ried se pak přesouvá do jiného pořadu, který následuje po Top Gearu. A Matt LeBlanc? Ten skončil kvůli náročnému cestování a odloučení od rodiny a přátel, což jsou zcela legitimní důvody. Trochu ale doufáme, že by mu podobný pořad mohli ušít na míru u některé americké televizní stanice. V Británii se totiž rozhodně osvědčil
Nicméně pryč od nostalgie a vzhůru k samotnému traileru. Ten napovídá, že v příští sérii se dočkáme závodů ve vozítkách Tuk Tuk na souši i po vodě, uvidíme driftování, offroadové výpravy, ostré jízdy po okruzích, bourání a další věci, na které jsme u Top Gearu zvyklí již od dob „Svaté trojice." Zkrátka loučení ve velkém stylu
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?