Na YouTube kanálu talentovaného ruského automechanika Arthura Tussika už jsme viděli celou řadu oprav, přičemž tato podle jeho slov patří k těm snazším. Pod ruce se mu totiž dostala třetí generace mnichovského BMW X5, které dostalo poměrně silnou ránu na předek.
Majitel vozidla už se postaral o opravy podvozku a tak na Arthura zbyla jen tradiční karosařina. Ta však v tomto případě zahrnovala výměnu poškozených panelů karoserie, výměně poškozeného A-sloupku, slícování dílů a samozřejmě přípravu pro lak. Zkrátka nic těžkého, jak poznamenává sám Tussik.
Největší výzvou byla oprava poškozeného A-sloupku, po které následovala oprava / výměna poškozených panelů karoserie. Například kapota BMW X5 je však vyrobena z hliníku a její oprava tak není zrovna lehká, jak poznamenal web Motor1, který na video upozornil. Přesto si s tím mechanik po nahřívání a přesné práci s kladivem až překvapivě úspěšně poradil. Dokonce i slícování dílů a spár vypadá až neuvěřitelně dobře.
Následovala příprava na lakování a poté vůz putoval na chvíli do specializované lakovny. Posledními kroky pak bylo dosazení světel, masky, detailů nárazníku, dekorativních lemů blatníků a samozřejmě emblému automobilky.
Podle Tussika vyšla oprava vozu na sedm dnů, přičemž tři dny strávil vůz na dílně a další čtyři dny v lakovně. Rozhodně se nejednalo o nejlehčí opravu, pokud se ale podíváte do historie Tussikových oprav, snadno zjistíte, že tato práce patřila k těm nejsnazším.