Američané milují velká auta, což je dokonale vidět na jejich lásce k SUV a pick-upům. Někteří se však nesmíří s modely jako je Mercedes-Benz třídy G nebo oblíbeným pick-upem Ford F-150 a vydávají se cestou větších a zajímavějších strojů. A právě tím může být i Ford-650, ve většině případů užitkový pracovní stroj, který se však dá proměnit i v naprosto šílené a opulentní SUV.
Ford F-650 se vyrábí od roku 2000 a většina vyrobených kusů je osazena buď korbou ve stylu pick-up, nebo dostane speciální nástavbu, díky které může F-650 najít uplatnění v celé řadě pracovních odvětví. Některé kousky však dostaly i kabinu se třemi páry dveří a jejich interiér se proměnil v něco, co se jen těžko popisuje.
Skvělým příkladem je i tento kousek z roku 2005, který se objevil na inzertním webu eBay. Jedná se o první generaci F-650, která stále oplývá ohromným výkonem, její využití je však značně neobvyklé. Za jejími třemi páry dveří se totiž ukrývají tří řady sedadel, díky čemuž se tohle auto může proměnit v šílenou limuzínu, přerostlý minibus nebo provokativní hračku, ze které zaručeně všichni sousedé prasknou závistí. Tedy dokud vás s tím neuvidí parkovat.
Sériová F-650 může nalézt své uplatnění v terénu i jako menší tahač, v tomto případě se však jednalo nejspíš o jeden ze způsobů, jak ukázat, že na to máte. Původní majitel totiž vůz nechal nalakovat do bílo-červené kombinace a přidal spousty chromovaných doplňků, včetně masky, kol a nástupních schůdků. Pod nimi je navíc ukryt ještě jeden menší černý schůdek, který vyjíždí dle potřeby. K nastupování je navíc u sedadel vidět i madlo. Vyškrábat se do sedačky tak rozhodně není nic snadného.
Uvnitř pak hra na opulentnost pokračuje v podobě kožených sedadel v krémové barvě a obložení v kombinaci krémové kůže, dřeva a místy obyčejného černého plastu.
Zajímavostí je, že ačkoliv vůz vypadá spíše pozérsky, jeho majitel neváhal utratit nemalé jmění za vylepšený podvozek a údržbu motoru. Tím je přitom 7.2 litrový diesel, podle všeho řadový šestiválec Caterpillar, který může být naladěn na výkon od 353 do 362 koní. Zajímavý je i točivý moment, který sahá od 773 Nm po 1 166 Nm.
Jak upozornil web Carscoops, vůz je v současnosti na prodej a to na inzertním webu eBay, kde za něj současný majitel požaduje 109 950 dolarů. To jest necelých 2,5 milionu korun. Vůz má sice najeto pouze 17 702 kilometrů, nabízí se však otázka, kdo bude ochotný za tuhle stodolu na kolech nabídnout takové jmění.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?