Třetí série motoristického pořadu The Grand Tour, jejímiž protagonisty jsou Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May, vyjde 15. listopadu příštího roku. Kromě samotného seriálu se však objeví i hra The Grand Tour Game, která hráče zavede do stejných míst, jakými se mohl kochat na televizní obrazovce.
První oficiální informace o nové řadě The Grand Tour se dostaly na veřejnost teprve minulý týden, takže je celkem pochopitelné, že o jejím obsahu toho příliš mnoho nevíme. Díky včera zveřejněnému traileru na hru The Grand Tour Game však přichází opět nové informace.
Jednou z prvních informací, která se v traileru objeví, je totiž „Přesuňte se od sledování show, do jejího hraní." Pokud tedy konceptu správně rozumíme, hráči by měli dostat možnost hrát každý týden „nový obsah," který se objeví na obrazovce. A to je docela zajímavá koncepce.
Hra by měla oficiálně vyjít 15. ledna, tedy s premiérou třetí série, pro nedočkavce je však připravena možnost předobjednávek, které nabízí bonus v podobě tří speciálních automobilů z předchozích sérií: Clarksonova Beach Buggy, Hammondovo Eco-Auto a Mayůh chorvatský hasičský speciál Lada.
Jedná se již o druhý trailer na The Grand Tour Game, přičemž ten první schytal celkem slušnou kritiku kvůli nepříliš zdařilé grafice herního prostředí. Druhý díl už je na tom o poznání lépe, přesto je otázkou, zda to bude v dnešní době stačit.
Nedostatky grafické by však hra mohla rozhodně kompenzovat multiplayerem na rozdělené obrazovce, různými herními režimy a hlavně příběhem z prostředí The Grand Tour, což bude bezpochyby její největší předností.
Hra je určena pro herní konzole xBox One a PlayStation4. Zda se dočkáme i PC verze je nejisté, příliš bychom s tím ale nepočítali.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?