Třetí série motoristického pořadu The Grand Tour, jejímiž protagonisty jsou Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May, vyjde 15. listopadu příštího roku. Kromě samotného seriálu se však objeví i hra The Grand Tour Game, která hráče zavede do stejných míst, jakými se mohl kochat na televizní obrazovce.
První oficiální informace o nové řadě The Grand Tour se dostaly na veřejnost teprve minulý týden, takže je celkem pochopitelné, že o jejím obsahu toho příliš mnoho nevíme. Díky včera zveřejněnému traileru na hru The Grand Tour Game však přichází opět nové informace.
Jednou z prvních informací, která se v traileru objeví, je totiž „Přesuňte se od sledování show, do jejího hraní." Pokud tedy konceptu správně rozumíme, hráči by měli dostat možnost hrát každý týden „nový obsah," který se objeví na obrazovce. A to je docela zajímavá koncepce.
Hra by měla oficiálně vyjít 15. ledna, tedy s premiérou třetí série, pro nedočkavce je však připravena možnost předobjednávek, které nabízí bonus v podobě tří speciálních automobilů z předchozích sérií: Clarksonova Beach Buggy, Hammondovo Eco-Auto a Mayůh chorvatský hasičský speciál Lada.
Jedná se již o druhý trailer na The Grand Tour Game, přičemž ten první schytal celkem slušnou kritiku kvůli nepříliš zdařilé grafice herního prostředí. Druhý díl už je na tom o poznání lépe, přesto je otázkou, zda to bude v dnešní době stačit.
Nedostatky grafické by však hra mohla rozhodně kompenzovat multiplayerem na rozdělené obrazovce, různými herními režimy a hlavně příběhem z prostředí The Grand Tour, což bude bezpochyby její největší předností.
Hra je určena pro herní konzole xBox One a PlayStation4. Zda se dočkáme i PC verze je nejisté, příliš bychom s tím ale nepočítali.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.