Společnost General Motors, jejíž je Chevrolet součástí, zažívá v poslední dnech pořádně rušné chvilky. Zprávy o uzavírání továren a propouštění lidí způsobily automobilce řadu problémů, ke kterým se nyní přidal i obrovský marketingový propadák. Zcela nový model, který má představovat extrémní terénní truck, totiž uvízl na ledové ploše před stovkami diváků. A bylo ještě hůř.
Velké sportovní týmy a haly by se neobešly bez řady významných sponzorů, mezi kterými jsou často i automobilky. A v případě sportovní haly Little Caesars Arena je jedním z nejvýznamnějších sponzorů automobilka Chevrolet, která se rozhodla využít včerejší zápas k propagaci svého terénního pick-upu Silverado.
Během pauzy po druhé třetině hokejového utkání Detroit Red Wings tak na ledovou plochu vyjel Chevrolet Silverado s označením Trail Boss, který by měl být ztělesněním drsného a odolného offroadu. Automobilka ho totiž vybavila offroadovým balíčkem Z71 a navíc přidala zvýšení podvozku o 5 centimetrů.
Pro takový vůz by tedy projížďka po ledové ploše neměla být žádný problém, ale ouha. Již krátce po vyjetí na kluziště se totiž pick-up porouchal a zastavil, jak uvádí GM Authority.
Příčina selhání vozu zůstává neznámá, vůz však zůstal stát na modré čáře několik minut, zatímco se ho technici snažili oživit. Situace došla tak daleko, že na plochu museli vyrazit i rolby pro úpravu kluziště před třetí třetinou zápasu. Porouchanému Chevroletu se pak musely na kluzišti vyhýbat.
Skupince techniků se nakonec podařilo vůz oživit a velice pomalu a opatrně s ním za potlesku diváků z ledové plochy odjeli. Malý marketingový skandál automobilky už si ale tou dobou žil vlastním životem na sociálních sítích, jak ukazuje řada příspěvků s fotografiemi na Twitteru.
Seriously laughed out loud when this pickup stalled out during intermission of the Red Wings game. They eventually got it started but the zambonis had to go around it! 😲😂😂🤣 pic.twitter.com/lTsVbjeWd4
— Jared Purcell (@JaredPurcellDET) 29. listopadu 2018
Not one of our new trucks stuck on the ice at Little Caesars Arena and having to be towed off with a Zamboni 😂 pic.twitter.com/Gbd6X1WM7w
— Dan Jones (@D4N_J0NE5) 29. listopadu 2018
Pro Chevrolet a jeho marketingové oddělení šlo o poměrně výrazné selhání, navíc v tu nejméně vhodnou dobu. Automobily jsou ale zkrátka jen stroje a závady se jim nevyhýbají. Chevrolet si navíc může svou pověst v Detroitu snadno zlepšit.
Jak totiž připomíná web Carscoops, který na případ upozornil, ve městě se nachází ještě několik míst, kde se automobilka veřejně prezentuje. A jedním z nich je například Chevrolet Plaza. Náměstí, na kterém se často konají koncerty, společenské události nebo sportovní akce.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.