Společnost General Motors, jejíž je Chevrolet součástí, zažívá v poslední dnech pořádně rušné chvilky. Zprávy o uzavírání továren a propouštění lidí způsobily automobilce řadu problémů, ke kterým se nyní přidal i obrovský marketingový propadák. Zcela nový model, který má představovat extrémní terénní truck, totiž uvízl na ledové ploše před stovkami diváků. A bylo ještě hůř.
Velké sportovní týmy a haly by se neobešly bez řady významných sponzorů, mezi kterými jsou často i automobilky. A v případě sportovní haly Little Caesars Arena je jedním z nejvýznamnějších sponzorů automobilka Chevrolet, která se rozhodla využít včerejší zápas k propagaci svého terénního pick-upu Silverado.
Během pauzy po druhé třetině hokejového utkání Detroit Red Wings tak na ledovou plochu vyjel Chevrolet Silverado s označením Trail Boss, který by měl být ztělesněním drsného a odolného offroadu. Automobilka ho totiž vybavila offroadovým balíčkem Z71 a navíc přidala zvýšení podvozku o 5 centimetrů.
Pro takový vůz by tedy projížďka po ledové ploše neměla být žádný problém, ale ouha. Již krátce po vyjetí na kluziště se totiž pick-up porouchal a zastavil, jak uvádí GM Authority.
Příčina selhání vozu zůstává neznámá, vůz však zůstal stát na modré čáře několik minut, zatímco se ho technici snažili oživit. Situace došla tak daleko, že na plochu museli vyrazit i rolby pro úpravu kluziště před třetí třetinou zápasu. Porouchanému Chevroletu se pak musely na kluzišti vyhýbat.
Skupince techniků se nakonec podařilo vůz oživit a velice pomalu a opatrně s ním za potlesku diváků z ledové plochy odjeli. Malý marketingový skandál automobilky už si ale tou dobou žil vlastním životem na sociálních sítích, jak ukazuje řada příspěvků s fotografiemi na Twitteru.
Seriously laughed out loud when this pickup stalled out during intermission of the Red Wings game. They eventually got it started but the zambonis had to go around it! 😲😂😂🤣 pic.twitter.com/lTsVbjeWd4
— Jared Purcell (@JaredPurcellDET) 29. listopadu 2018
Not one of our new trucks stuck on the ice at Little Caesars Arena and having to be towed off with a Zamboni 😂 pic.twitter.com/Gbd6X1WM7w
— Dan Jones (@D4N_J0NE5) 29. listopadu 2018
Pro Chevrolet a jeho marketingové oddělení šlo o poměrně výrazné selhání, navíc v tu nejméně vhodnou dobu. Automobily jsou ale zkrátka jen stroje a závady se jim nevyhýbají. Chevrolet si navíc může svou pověst v Detroitu snadno zlepšit.
Jak totiž připomíná web Carscoops, který na případ upozornil, ve městě se nachází ještě několik míst, kde se automobilka veřejně prezentuje. A jedním z nich je například Chevrolet Plaza. Náměstí, na kterém se často konají koncerty, společenské události nebo sportovní akce.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?