Výletní loď s adrenalinovou zábavou? Norwegian Bliss nabízí, co nemají ani některá větší města

Paluba výletní lodi Norwegian Bliss nabídne mimo jiné i dvoupatrovou závodní trať pro motokáry
Paluba výletní lodi Norwegian Bliss nabídne mimo jiné i dvoupatrovou závodní trať pro motokáry, foto: carscoops.com
Antonín Marek , AutoRoad.cz 26. listopadu 2018 15:17
Sdílej:

Závody motokár poslední dobou opět rostou na oblibě a tak se není čemu divit, že se speciální tratě objevují i na stále podivnějších místech. Jedním z těch nejpodivnějších je však bezesporu výletní loď Norweigan Bliss, která svým cestujícím nabízí závodění dokonce na dvou podlažích a to pří rychlostech téměř 50 km/h.

Výlety na luxusních námořních lodích se v posledních letech těší stále větší popularitě, což nutí jejich majitele, provozovatele a stavitele ke snaze nabídnout lepší služby, než nabízí konkurence. A fantazii se v tomto případě meze nekladou.

To ostatně potvrzuje loď Norwegian Bliss, jedna z lodí společnosti Norwegian Cruise Line (NCL), na jejíž palubě se nachází dokonce dvoupatrová závodní trať pro elektrické motokáry. U této společnosti se však nejedná o novinku, neboť závodní dráhu nabízí i loď Norwegian Joy. V případě Bliss je však trať o 40 % delší.

Výletní loď Norwegian Bliss je navíc vůbec první lodí se závodní dráhou, která se plaví ve vodách severní Ameriky, jak uvádí web CarScoops. Během léta nabízela zájezdy na Aljašku, zatímco během zimy jsou pro zájemce připraveny sedmidenní plavby do východního Karibiku.

Jak uvádí web The Miami Herald, závodní trať je lemována bezpečnostními bariérami, které zabrání i těm nejdivočejším závodníkům z lodi vypadnout. Elektrické motokáry na palubě tak mohou bezpečně vyvinout rychlost až 48 km/h a nadšení zákazníci zaplatí cca 9.95 dolaru (227 korun) za osm kol. Zájemci si navíc mohou pronajmout dokonce i tandemovou motokáru, takže můžete trať projet společně se svou drahou polovičkou.

„Není to něco jiného jen proto, abychom nabídla něco jiného. Je to aktivita, kterou budou lidé milovat a kterou by na lodi rozhodně nečekali," uvedl výkonný ředitel Andy Stuart z pobočky NCL v Miami. „Udělejte si snímek závodní trati na vrcholu lodi a všichni se zarazí a zvednou obočí," dodal.

Závodní trať, která se nachází na 19. palubě, je však jen jedním z mnoha způsobů, jak si návštěvníci mohou zkrátit plavbu. Na palubě totiž nechybí ani bazény, divoké tobogány, masážní salony, různé restaurace nebo aréna laser-game, která je stylizovaná jako opuštěná mimozemská vesmírná stanice.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?

Novinky
Audi A6 Avant (2025)

Nové Audi A6 Avant odhaleno. Skvělá aerodynamika, má diesel i šestiválec a nejmodernější technologie

Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.