Před několika měsíci se na internetu objevily snímky, na nichž je Jeremy Clarkson převlečený za policistu, který je v ulicích britských měst pověřen kontrolou zaparkovaných vozidel. Tou dobou jsme si mysleli, že se jedná o fotografie pořízené během natáčení nové epizody do třetí série Grand Tour, ovšem podle posledních informací by mohlo jít spíše o projekt sociální sítě Drive Tribe.
V černu tohoto roku sdílela oficiální facebooková stránka „The Grand Tour" snímky Jeremy Clarksona v uniformě tzv. „Traffic Warden," což je zvláštní druh dopravního policisty. Jeho úkolem není řízení dopravy ani vyšetřování nehod, ale obcházení ulic se speciálním zařízením, prostřednictvím kterého kontroluje, zda má konkrétní vůz zaplacené poplatky za vjezd do města a parkování.
Fotografie Jezzy, jehož tvář maskoval knírek připomínající staré britské grotesky, měly být pořízeny ve městě South Kensington, ovšem tím informace skončily. Dokonce i v komentáři na Facebookové stránce stálo „No actual idea on this one."
Po pěti měsících jsme se ale konečně dočkali pokračování tohoto příběhu. Tím se pochlubil sám Jeremy Clarkson na svém Twitterovém profilu, Facebookovém profilu i na sociální sítí DriveTribe. Žádný velký děj ale nečekejte, neboť by se mělo jednat o teprve první část příběhu.
Během první "epizody" se nám představuje Clarkson v roli belgického dopravního policisty jménem David Souffle, který má rád pečivo - zejména to sladké. A jeho láska k němu je tak silná, že do dokonce umí odlákat i od pracovních povinností. Co nám tím chtěl Jeremy říct netušíme, ale rozhodně jsme zvědaví na pokračování.
Během dvou dnů se tak na YouTube objevila dvě videa od dvou protagonistů DriveTribe i televizního pořadu GrandTour, který je vysílaný Amazonem. Zatímco Jezza si hrál na policistu, James May se pochlubil rozbalováním zřejmě svého nového vozu, kterým je ostrá Toyota Yaris GRMN. Zbývá tak už jen počkat, čím nás překvapí Richard Hammond.
Všichni navíc čekáme na zprávu, která konečně odhalí start nové série The Grand Tour, která by podle posledních zpráv mohla být i tou poslední. V nedávných dnech se totiž na internetu objevilo několik zpráv, podle kterých zatím Amazon se známou trojicí neuzavřel žádnou novou smlouvu.
Série videí by tak mohla být i pokusem rozjet novou show prostřednictvím své sítě DriveTribe, případně snahou zaujmout novou společnost, která by měla o úspěšné trio zájem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?