Američtí policisté mají pověst celkem nesmlouvavých chlapíků, kteří jsou ochotni i kvůli drobnému překročení rychlosti zahájit stíhací jízdu, která by vydala na akční film. V tomto případě však pronásledování řidiče, který jen překročil rychlost, skončilo naprostým fiaskem, zničeným služebním vozem a pro policistu i slušnou ostudou.
Video, které se objevilo na YouTube kanálu Real World Police, sice nemá žádnou úžasnou kvalitu, ovšem důležitý je zde zejména zvuk. Ten totiž celou absurdnost tohoto případu úchvatně dotváří.
Celou situaci sledujeme z pohledu kamery umístěné ve voze příslušníka floridské dálniční policie, který zrovna projíždí po dálnici předepsanou rychlostí okolo 70 mil v hodině. V protějším pruhu si ale všimne řidiče SUV, který uhání rychlostí okolo 90 mil v hodině.
Policista proto zapíná majáky, projíždí přes středový dělící pruh a zahajuje pronásledování. Kvůli řidiči černého SUV, který jel okolo 145 km/h, akceleruje až na cca 225 km/h a v jednom momentě dokonce i předjíždí v odstavném pruhu při rychlosti cca 210 km/h. V ten moment už mu zřejmě dochází absurdnost jeho chování a tak na kameru říká „Rozhodně nedoporučuju dělat to, co jsem právě udělal."
Největší sranda však přijde až za chvíli. Když se konečně dostane za černou Toyotu RAV4, rozhodne se její řidič zastavit na středovém pruhu. Který je ale pokrytý suchou trávou. Ta se tak dostává do kontaktu se spodní částí motoru služebního vozu, který před chvílí uháněl okolo 225 km/h.
„Cítím tady kouř," poznamenává policista předtím, než začne spekulovat o tom, že jeho vůz zřejmě začíná hořet. A bohužel se nemýlí. Ačkoliv vytáhne z vozu hasící přístroj, dlouho se mu nedaří hořící trávu uhasit. Ta je přitom minimálním problémem, neboť mu pomalu začíná hořet i auto.
A protože je ve služebním voze poměrně dost věcí, včetně drahé elektroniky a zásoby munice do služební pistole, nechává řidiče vozu překračujícího rychlost odjet a snaží se zachránit co se dá. Co ze služebního vozu zbylo netušíme, ovšem i kdyby se podařilo požár rychle uhasit, škody nejspíš nebudou malé.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.